Donanim 07 EYLÜL 2011 / 15:11

LG CEO'su: "Ev eğlence sistemlerinin yüzde 70'inde 3 boyutlu görüntüyü destekleyeceğiz!"

LG Electronics Ev Eğlence Sistemleri Başkanı ve CEO’su Havis Kwon, şirketin 3D televizyon pazarındaki stratejilerine yönelik değerlendirmelerde bulundu ve LG’nin bu alandaki hedeflerini açıkladı. 



3D alanındaki teknik gelişmelerin ve içerik dağıtımının yaygınlaşmasıyla 3D televizyon pazarının 2012’de çarpıcı bir biçimde büyüyeceğini belirten LG Electronics Ev Eğlence Sistemleri Başkanı ve CEO’su Havis Kwon, “3D televizyonlara eklenen akıllı özelliklerin artması, sektör standardı bir ekosisteme yönelik rekabeti artıracak. Televizyon pazarındaki başarı artık yalnızca televizyonun kendisine bağlı olmak yerine, ekosisteme bağlı olacak. Önümüzdeki yıla kadar Ev Eğlence Sistemleri ürünlerimizin yaklaşık yüzde 70’inde 3D özelliği bulunacak” dedi.

[caption id="attachment_34046" align="alignleft" width="218" caption="LG Electronics Ev Eğlence Sistemleri Başkanı ve CEO'su Havis Kwon."][/caption]

Havis Kwon, akıllı televizyon ekosistemi hakkında da açıklamalarda bulundu. Kwon; “Akıllı Televizyon ekosisteminin güçlendirilmesi, LG’nin televizyon pazarındaki stratejisinin önemli bir bileşenini oluşturuyor. 3D yayınlar, çevrimiçi video siteleri ve oyun şirketleriyle kurulacak stratejik ortaklıklar, müşterilerin çeşitli içeriklere doğru-dan erişebilmesine olanak tanıyacak” dedi.

LG’nin aynı zamanda, önümüzdeki yıl piyasaya çıkması planlanan OLED televizyonlara entegre edilecek yeni nesil, ultra yüksek tanımlı (UD) görüntü teknolojisini geliştirmek amacıyla LG Display ile işbirliği içinde olduğunu belirten Kwon,“UD ekranlar, mevcut yüksek tanımlı (HD) ekranlardan dört kat daha fazla çözünürlük sunuyor. Gözlüksüz 3D görüntü birimlerinin geliştirilmesine yönelik etkili Ar-Ge çalışmalarımız sürecek. Ayrıca Avrupa, Kuzey Amerika ve Çin gibi pazarlarda tamamlama türü imalat kapasi-telerini devreye sokmayı ve lojistikte daha hızlı gümrük ve dağıtım süreçlerini uygulamaya koymayı planlıyoruz” dedi.