Donanim 22 OCAK 2013 / 11:31

Iomega müşterilerine yeni hizmet planı sundu

Iomega müşterilerine yeni hizmet planı sundu

Iomega, ağ bağlantılı veri depolama cihazlarına yönelik yeni hizmet planlarını açıklarken, geliştirilmiş masaüstü ve genişletilmiş rafa monte edilebilir hizmetleriyle müşterilerinin iş süreçlerine katkıda bulunmayı amaçlıyor. 

Yeni hizmet planları, telefonla ücretsiz ve sınırsız teknik destek, "Geliştirilmiş Masaüstü" hizmeti kapsamında sunulan “bir sonraki iş günü” yerinde yedek parça değişimi, RMA (iadesi mümkün) parçaların gönderimi, destek önceliği, internet üzerinden güncel bilgilere yönelik destek ve ücretsiz yazılım güncellemeleri, otomatik destek uyarıları, internet üzerinden vaka izleme, garanti hizmeti (hizmet planına göre 3 ya da 5 senelik garanti) ve stok bulundurma birimleri (SKU) gibi standart özellikleri içeriyor.



Hizmet planları, StoreCenter Ağ Depolama cihazlarının sürekli olarak kullanıma hazır olmasını ve kesintisiz çalışmasını sağlıyor. Şirketin sunduğu hizmet desteği müşterilerin ağ depolama teknolojilerine yönelik yatırımlarını hızlı, sürekli ve güvenilir teknik ve sorun giderme uzmanlığı ile korumak için sunuluyor. Yeni sunulan hizmet planlarının satış fiyatları geliştirilmiş masaüstü versiyonu için 219-589 avro arasında olurken; genişletilmiş rafa monte edilebilir sürümü için de 489-699 avro arasında değişecek.

Konuyla ilgili daha detaylı bilgi için bu adresi ziyaret edebilirsiniz.