Donanim 12 KASIM 2008 / 09:28

İnternetler kesikti çalışamadım hocam!

Bu haftaki konumuz başlıktan da anlayacağınız üzere internet erişim sıkıntısıyla ilgili.

Bu haftaki konumuz başlıktan da anlayacağınız üzere internet erişim sıkıntısıyla ilgili.

Bize İstanbul’dan yazan ve iletişim sektöründe çalışan bir okurumuzun şikâyeti, internet erişim hizmeti aldığı servis sağlayıcının sorunlarına yeterince ilgi göstermemesi olarak özetlenebilir.


Okurumuzun şikâyetini ilk okuduğumda çok hassas ve biraz fazla ilgi isteyen bir kullanıcıyla karşı karşıya olduğumu düşündüm. Okuyucumuz evinde Doğan Telekom’un Smile ADLS hizmetini kullanıyor.


Erişiminin kesilmesi üzerine şirketin “gülümseten hatlar” olarak bilinen çağrı merkezini arayan okuyucumuz, sonrasında çeşitli kereler teknik destek almasına rağmen sorunu çözülmüyor. Erişim anlaşmasını kablosuz modemle yaptığını da belirten okuyucumuz evinde kablosuz interneti de hiçbir zaman kullanamadığını iddia ediyor.


Biz de bu şikâyeti hemen Doğan Telekom’a ilettik. Şirket yetkilileri derhal konuyla ilgilendiler ve bir günde okuyucumuzun tüm sorunları çözülüverdi.


Keşke sorunları gazeteciler ilettiğinde değil de müşteriler ilettiğinde bu kadar hızlı çözebilsek. Sanırım ancak o zaman “gülümseyen müşteriler” yaratabiliriz.