Donanim 20 AĞUSTOS 2009 / 13:51

Gartner’in raporunda Avaya’ya en yüksek derece

Avaya, Gartner’ın “MarketScope for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2009” raporunda en yüksek derece olan “ Güçlü Pozitif” olarak değerlendirildi.

Avaya, Gartner’ın “MarketScope for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2009” raporunda en yüksek derece olan “ Güçlü Pozitif” olarak değerlendirildi.


Kullanıcılar için bir rehber niteliği taşıyan Gartner MarketScope Raporu, sistemleri IVR (Sesli Yanıt Sistemleri) ve Ses Portalleri olmak üzere iki farklı platforma göre ayırıp, üreticileri de Pazarı Anlama, Pazarlama Stratejisi, Satış Stratejisi ve Genel Görünüm gibi değerlendirme kriterlerine göre sınıflandırıyor. Gartner MarketScope raporunda yer alabilmek için üreticilerin diğer kriterlerin yanısıra "pazarda varlığını pazar payı ile ispatlamış ve sesli yanıt çözümleri alanında markalaşmış" olmaları gerekiyor.

Gartner'ın "MarketScope for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2009" raporunda; Sesli Yanıt Sistemleri ve Ses Portal çözümlerinin, müşterilerin işlemlerini müşteri temsilcisi yerine telefondan tamamlamalarına yardımcı olmasıyla ölçülebilir ve kanıtlanabilir yatırım geri dönüşü sağladığı ve ayrıca kurumların sesli yanıt platformlarına yatırımlarının ana gerekçesinin çağrı merkezi self servis uygulamalarının güçlü bir iş modeli (business case) oluşturması olduğu belirtiliyor.

Avaya Türkiye Genel Müdürü Sinan Dumlu "Gartner'ın Avaya'yı "Güçlü Pozitif" olarak tanıması müşterilerimizin taleplerini, uygun maliyetler ile karşılayacak ürünler geliştirdiğimizi göstermektedir. Ses self servis teknolojilerine artan bir talep olduğunu görüyor ve teknoloji liderliği iddiasında olan bir firma olarak, talebe en uygun ve en iyi teknolojiyi müşterilerimize sunmaya çalışıyoruz. 3G teknolojileri ile birlikte video Sesli Yanıt Sistemleri konusu da ana yatırım alanlarımızdan biri olarak ortaya çıkmaktadır" dedi.