Donanim 30 EYLÜL 2008 / 11:00

Finansbank’ta inanılmaz hata!

Bu satırlarda sizlerin yaşadıkları sorunları ele alma hedefiyle yola çıktık. İlk paylaşım da bir Finansbank kullanıcısından geldi.

Bu satırlarda sizlerin yaşadıkları sorunları ele alma hedefiyle yola çıktık. İlk paylaşım da bir Finansbank kullanıcısından geldi.

Öncelikle internet bankacılığı konusunda okuyucularımızı bilinçlendirmek için yazdıklarımız geliyor aklıma ama ya telefon bankacılığı. Bu yazıyı okuduktan sonra umarım sizlerin de aklında soru işaretleri oluşmaz!


Konuyu okuyucumuzun ağzından aynen aktarıyorum: “Finansbank kredi kartımla ilgili bir hesap özeti sorunu nedeniyle 444 0 900 nolu Finansbank müşteri hizmetleri numarasını aradım. Kredi kartı numaramı girdikten sonra ilgili işlemleri yaptım ve müşteri temsilcisine bağlandım. Buraya kadar her şey normal. Ancak telefonu açan temsilci her zaman olduğu gibi bana ismimle hitap etmeyince bir sorun olduğu fikrine kapıldım ki zaten hemen sonrasında müşteri temsilcisi arkadaş ismimi sordu ve önüne gelen ekranda benim bilgilerim olmadığını, telefonu kapatarak tekrar aramamı istedi. Tekrar aradığımda ise sorun çözülmüştü ve işlemlerimi sorunsuz bir şekilde bitirebildim. Ancak benim aklıma takılan şu oldu: Nasıl olup da kredi kartı numaramı girmeme rağmen müşteri temsilcisinin önüne benim bilgilerim değil de bir başkasının bilgileri gelmişti. Bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.”


İşte okuyucumuzun başına gelenler bunlar. Bana kalırsa çağrı merkezi yazılımında anlık bir sorun olmuş ve sonrasında sistem tekrar ayağa kalkmış. Ancak o anlık sorun sırasında sistemde başka sorunlar yaşanıyor mu işte orası muamma. Benden aktarması. Olur da ilgililer bu yazıyı okur, bizi aydınlatırlarsa, buradan sizlere açıklamak da bizim boynumuzun borcu olsun.


İyi bir bayram dileklerimle…