Donanim 07 EKİM 2008 / 18:35

Cep telefonun varsa derdin var, hele bir de arıza yaparsa…

Hikâyemiz İstanbul’da. Kahramanlarımız ise Sony Ericsson, Telpa ve dolaylı olarak Genpa.

Hikâyemiz İstanbul’da. Kahramanlarımız ise Sony Ericsson, Telpa ve dolaylı olarak Genpa.

Haftalardır süren şikâyet yazılarımıza sizlerden gelen yorumlar hayli ilginç. Bu hafta da İstanbul’dan bir cep telefonu başarı hikâyesi! ile huzurlarınızdayız.


Şirin hikâyemiz İstanbul’da geçiyor. Sony Ericsson cep telefonu sahibi bir okurumuz telefonunu şarj edemediği için Genpa’nın yolunu tutuyor. Genpa’dan o marka ve modelin bakımlarının Telpa tarafından yapıldığı bilgisini alınca kıyıyor değerli vaktine bu sefer de Telpa’nın kapısına dayanıyor.


Hikâyemiz bu andan itibaren daha bir keyifli hale geliyor. Soy soylamış boy boylamış görün bakın Telpa ne söylemiş: “Bu telefon Ankara’ya gidecek. 15 gün içinde yapılıp yapılamayacağı ve yapılabilirse ücretinin ne kadar olacağı size bildirilecek, onay verirseniz cihazınız tamir edilecek.”


Sevgili okurumuzun ise tepkisi ise kayda ve okunmaya değer nitelikte. Okurumuz derhal telefonunu almış, Telpa merkezin yakınlarında bulduğu bir cep telefonu tamircisine girmiş. Garanti süresi zaten dolmuş olan cep telefonunu 10 dakika ve 15 YTL karşılığında tamir ettirip, mutlu insanlar arasındaki yerine girmiş.


Bize de bu konuya yorum yapmak düşüyor. Büyük şirket olmak ya da olduğunu sanmak, müşterilerinize değer üretebilmenizle doğru orantılı. Değer üretip hizmet veremiyorsanız, sadece SİZ kendinize büyük diyebilirsiniz, bizden söylemesi.