Donanim 21 MAYIS 2009 / 11:55

Boğaziçi camiasına özel sosyal ağ

Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği (BÜMED), düzenlediği basın toplantısıyla profesyonellere yönelik iş ağı XING ile işbirliğine gittiğini duyurdu

Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği (BÜMED), düzenlediği basın toplantısıyla profesyonellere yönelik iş ağı XING ile işbirliğine gittiğini duyurdu


1985 yılından bu yana Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanındaki ‘Boğaziçilileri' aynı çatı altında buluşturan Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği (BÜMED), 21 Mayıs 2009 tarihinde BÜMED Sosyal Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında Avrupa'nın en büyük sosyal iş ağı olan XING ile işbirliğine gittiğini duyurdu. Üyeleri arasındaki iletişimi artırmayı hedefleyen BÜMED, XING bünyesinde hayata geçirdiği kurumsal sosyal ağı ile Boğaziçi camiasını internet ortamında da bir araya getirdi.

XING bünyesinde kurulan BÜMED sosyal ağı ile BÜMED, 24 yıllık tarihinde bir ‘ilk'e daha imza atmış oldu. BÜMED ayrıca, bir mezunlar derneğinin kurumsal bir sosyal ağ yaratmasıyla dünya üzerinde de bir ‘ilk'e imza attı. Üyeleriyle güncel ve interaktif bir iletişime geçme imkânı yaratan BÜMED, oluşturduğu kariyer odaklı platform aracılığıyla iş dünyasında gerek yönetici gerekse girişimci olarak önemli yerlere gelmiş olan Boğaziçi Üniversitesi mezunları arasındaki paylaşımı artırmak yolunda da bir adım attı. Üyelerinin küresel bir platformda yer almalarını sağlayan BÜMED, bu sayede iş geliştirme adına daha fazla imkân yaratılmasını sağlamayı hedefliyor.


BÜMED Yönetim Kurulu Başkanı Şükrü Ergün konu hakkındaki görüşlerini şöyle dile getirdi: "BÜMED sosyal ağı yaşayan ve kendini yenileyen bir ortam niteliği taşıyor. Kullanıcılardan gelen fikir ve öneriler ile günün gerektirdiği yeniliklerin hayata geçirileceği bu platformun dinamik kalmasını sağlayacağız. İnanıyoruz ki bu platformdan birçok başarı hikâyesi çıkacak ve biz de bunları paylaşmaktan gurur duyacağız. BÜMED olarak misyonumuz doğrultusunda üyelerimize hizmet ederken onların aidiyet ve bağlılık duygularını artırmaya yönelik çalışmalar yürütüyoruz. Üyelerle aramızdaki bu bağ arttıkça onlara ek avantajlar sunmayı her zaman görevimiz olarak kabul ediyoruz. Uzun yıllardır her ay üyelerimizin adreslerine giden Boğaziçi Dergisi buna güzel bir örnek teşkil ediyor. Şimdi bu avantajlara BÜMED Kurumsal Grup Üyeliği de eklemekten mutluluk duyuyoruz."


XING Türkiye Ülke Müdürü Hakan Gönenli ise projeyle ilgili şunları söyledi: "XING olarak, katma değerli servislerimizin sayısını gün geçtikçe artırıyoruz. BÜMED üyelerinin birbirleriyle ilişkilerini ve üniversitelerine olan aidiyet duygularını artırmaya yönelik bu projenin diğer dernekler için de örnek teşkil etmesini diliyoruz."