Bilişim 29 MART 2012 / 16:38

‘Türkiye için Marka SoLoMo El Kitabı’ yayınlandı

Kitap, markaların pazardaki tüm fiziksel ve sanal satış noktalarıyla konum bazlı etkileşimi artırmalarına yardımcı oluyor. Aynı zamanda, marka yöneticileri ve dijital medya ajansları için önemli bir başlangıç noktası ve kontrol listesi niteliği taşıyor. 



Yellow Medya Genel Müdürü Trevor Nadeau tarafından yazılan “Türkiye için Marka SoLoMo El Kitabı”, SoLoMo (Sosyal, Lokal ve Mobil) pazarlama trendlerini ve özellikle Türkiye’deki markalar için en uygun SoLoMo platformlarını kolay anlaşılır bir şekilde ele alıyor.

Sade bir dille kaleme alınan kitap, konum  bazlı etkileşim faaliyetlerini başarılı bir şekilde uygulamak için gerekli kilit noktaları açıklıyor. Kitapta, satış noktalarının adreslenmesi, isimlendirilmesi ve coğrafi konumlandırılmasından markaların sosyal, konum bazlı ve mobil platformlarda yönetilmesine kadar pek çok bilgi yer alıyor.

Trevor Nadeau, kitap hakkında şunları söyledi: “Türkiye’de mobil cihazların yaygın kullanımının yanı sıra özellikle Google’daki yerel aramalar ve Foursquare’deki sosyal ağ etkinlikleri inanılmaz oranda artış gösteriyor. Bu da markalara ait tüm satış noktalarının SoLoMo platformlarında doğru olarak yer almasını zorunlu hale getiriyor. Marka satış noktanızın bir harita üzerinde işaretlenebilmesi, arama sonuçlarında bulunabilmesi ve yerel olarak etkileşimde bulunabilmesi için doğru coğrafi konumlandırmaya ve eksiksiz adres bilgilerine sahip olmak, bugünün yeni dijital pazarlama dinamiğinde kesinlikle kritik bir önem taşıyor.”

'Türkiye için Marka SoLoMo El Kitabı'nı www.solomo.com.tr adresinden ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Konu üzerine Trevor Nadeau ile gerçekleştirdiğimiz detaylı röportaja da bu adresten ulaşabilirsiniz.