Bilişim 19 EKİM 2011 / 14:13

Vodafone, görüşme sırasında kesilen telefonun parasını iade edecek

Vodafone'dan görüşmesi yarıda kesilene parası iade

Vodafone Türkiye, Türkiye mobil iletişim sektörünü “Akıllı Kapsama Teknolojisi” ile buluşturmaya hazır olduğunu duyurdu. Şirket kapsamına öylesine güveniyor ki, kesilen görüşmelerin bedelini kullanıcıya iade ediyor. 



Vodafone Türkiye, Tuzla’daki Network Operasyon Merkezi’nde gerçekleştirdiği toplantıda Akıllı Kapsama Teknolojisi’ni tanıttı. Vodafone, kapsama kalitesine duyduğu güvenin bir yansıması olarak iki Vodafone’lu konuşurken şebeke problemlerinden dolayı konuşmanın kesilmesi durumunda, o konuşmanın bedelini kullanıcıya iade ediyor ve aboneyi kısa mesajla bilgilendiriyor. Faturalı abonelere dakikalarının, faturasız abonelere ise TL’lerinin iade edildiği kampanya ile Vodafone Türkiye, Türkiye’de ve Vodafone Grubu içinde bir ilke imza atıyor.

Son 5 yılda 4 milyar TL’yi aşan yatırım

Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 yılından bu yana 4 milyar TL’yi aşkın teknoloji yatırımı yapan Vodafone, baz istasyonlarının sayısını da 5 bin 200’den yaklaşık 22 bine çıkardı. 30’u aşkın ülkeden gelen küresel tecrübe ve bilgi birikiminden beslenerek kurduğu modern şebekesiyle şirket 30 Eylül 2011 itibariyle Türkiye nüfusunun yüzde 98.86’sını kapsıyor.

Vodafone aboneleri, bu kampanyadan Vodafone Cep Merkezlerine gitmeden, cep telefonları üzerinden KAPSAMA yazıp 7000’e ücretsiz SMS atarak kampanyaya katılabiliyorlar. Tamamen mobil olarak tasarlanmış olan sistemde, konuşmanın kesilmesi halinde, sistem bunu otomatik olarak tespit ediyor ve bedel/dakika iade bilgisi aboneye SMS ile gönderiliyor. Aboneler kendilerine iade edilen dakikaları / TL’leri 24 saat içerisinde kullanabiliyorlar.

Vodafone, müşteri deneyimini gerçek zamanlı yönetiyor

Şebekesini düzenli olarak analiz eden ve müşteri deneyimini ölçmek amacıyla en ileri araç ve yöntemleri kullanan Vodafone Türkiye, konum bazlı olarak yönettiği sisteminde, müşteri deneyiminin tüm adımlarını detaylı olarak takip ediyor. Aldığı aksiyonları müşteri beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda şekillendiren Vodafone Türkiye, bu strateji doğrultusunda son finansal yılda 8 bin baz istasyonunu yeniledi ve iyileştirdi.

Vodafone’un müşteri deneyimini etkin şekilde yönetebilmek adına kullandığı Touchpoint Sistemi, abonelerin gün boyunca hangi kapsama hücrelerine bağlandıklarını ve buralarda sorun yaşayıp yaşamadıklarını araştırarak, müşteri deneyimini gerçek zamanlı olarak izliyor. Bu süreçlerde yapılan analizlere göre detaylı raporlar çıkarılmasına imkan tanıyan Touchpoint Sistemi sayesinde, müşterilerin sıkıntı yaşadıkları noktalara ve yaşanan yoğunluklara yönelik proaktif çözümler geliştiriliyor ve böylelikle gerekli aksiyonlar hızlıca alınabiliyor.

Gökhan Öğüt: “Modern şebekemizle gurur duyuyoruz”




Kampanyanın tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan Vodafone Türkiye Bireysel Müşterilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, müşteri deneyimini ileriye taşımak için şebekelerini sürekli olarak geliştirdiklerini belirtirken, Vodafone ülkeleri arasında ve Türkiye’de bir ilk olarak hayata geçirdikleri bu kampanyayı başlatmaktan büyük memnuniyet duyduklarını söyledi.

Vodafone Türkiye’nin son bir yıl içinde abone başına en yüksek yatırımı gerçekleştiren operatör olduğunu belirten Öğüt, son 5 yılda gerçekleştirdikleri yatırımın, müşteri memnuniyetine olan inançlarının önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti. Öğüt, Vodafone Türkiye’nin yaptığı yatırımlarla kapsama şebekesini son 5 yılda neredeyse 4 katına çıkardıklarını belirtti.
YORUMLAR
İsmail Tarhan 20 EKİM 2011 / 16:25 0 0
Süper bir hizmet...
Bu servise üye oldum ve konuşmam bitmesine yakın cep telefonumun pilini çıkardım. Konuşmam kesildi. 1 gün sonra Vodafonedan mesaj geldi ve dakikalarımı teslim etti..

Vodafone a teşekkürler.. Artık bedava konuşacağım..:-)