Bilişim 05 KASIM 2014 / 13:24

Üniversite öğrencileri Venus için yarıştı

Vestel, üniversite öğrencilerini iş dünyasıyla bir araya getirmek amacıyla Boğaziçi Üniversitesi Yöneylem Araştırma Kulübü (BUYAK) tarafından düzenlenen Pusula 2014’te gençlerle buluştu. Vestel yöneticilerinin de katıldığı interaktif etkinlikte üniversite öğrencilerinden Venus’le ilgili yaratıcı pazarlama fikirleri istendi. 200 öğrencinin katılımıyla başlayan etkinlikte 56 öğrenci finale kalarak projelerini Vestel yöneticilerine anlatma fırsatı yakaladı.



 Üniversiteliler için “yeni dünya” Venus

Finale kalan öğrencilerden oluşan 8 takım akıllı telefon Venus’ten ilham alan yaratıcı fikirlerini proje sunumuna dönüştürerek Vestel yöneticilerinden oluşan jüriye sundu. Yarışmada çoğu takımın Venus’u “yeni dünya” olarak tanımlaması dikkat çekti.

“Dünyada olmaz Venus’te olur” ve “Yeni dünyamız Venus” en beğenilen sloganlar arasına girdi. Venus’u işitme ve görme engelli dostu hale getirilmesi, Venus’le dünyayı dolaşıp fotoğraflayan bir gezi kulübü kurulması ve soğuk havalarda parklarda oturmayı ve sohbet etmeyi kolaylaştıran Venus Kış Bahçeleri kurulması en çok oy toplayan projeler arasına yer aldı.

Türkiye’nin dört bir yanından 200 üniversite öğrencisinin katıldığı etkinlik, Vestel IT ve Cep Telefonu Pazarlama Müdürü’nün ö Venus Pazarlama Stratejileri sunumuyla başladı. Sunum sonrasındaki testi geçen 56 üniversite öğrencisi ise 8 kişilik takımlar halinde pazarlama stratejisi yarışmasına katılmaya hak kazandı. Gençlerin strateji sunumlarını Vestel Pazarlama İletişimi Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim, Vestel Tüketici Elektroniği Grup Müdürü Osman Badur ve Vestel IT ve Cep Telefonu Pazarlama Müdürü Tuğba Şengün’den oluşan jüri değerlendirdi.

 

 
ETİKETLER : vestel