Bilişim 10 TEMMUZ 2014 / 16:48

Türkiye’nin işletmeleri dijitalleşiyor

Vodafone işletmeler için dijital dönüşüm hareketini başlatıyor. Vodafone Türkiye, değişen iş dünyasında işletmeleri yarına hazırlamak için işletmelerin dijitalleşme endeksini çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere yeni bir platform geliştirdi.



Vodafone İş Ortağım tarafından Accenture işbirliği ile geliştirilen “www.yarinahazirim.com” sitesi, yarına bugünden hazırlanmak isteyen işletmelerin soru formuyla durum ve ihtiyaç analizi yapmalarını sağlıyor.

Vodafone İş Ortağım programı kapsamında Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere geliştirilen www.yarinahazirim.com platformu, işletmelerin değişen iş dünyasında yarına ne kadar hazır olduklarını ve hazır olmak için neye ihtiyaç duyduklarını anlamalarını sağlıyor. Vodafone Türkiye, www.yarinahazirim.com sitesindeki uygulamayı kullanarak dijitalleşme endeksini ve ihtiyaçlarını belirleyen işletmelerin verimliliklerini artıracak çözümleri sunuyor.

Her işletmeye özel analiz

Vodafone Türkiye’nin yeni platformuyla geleceğin teknolojilerine hazırlanmak isteyen işletmeler, kısa ve kolaylıkla doldurulan, her işletmenin profiline ve ihtiyacına göre kişiselleşen soru formuyla, dijital durum ve ihtiyaç analizi yapabiliyorlar. Vodafone’un geliştirdiği Dijitalleşme Endeksi, işletmeyi daha yakından tanımayı amaçlayan sorularla başlıyor. İşletmenin belirlenen profiline göre verimliliğini artıracak çözümler ile arşılanmamış ihtiyaçları tespit ediliyor. Bu aşamadaki sorulara verilen yanıtlara göre, 100 üzerinden işletmenin Dijitalleşme Endeksi hesaplanıyor. Dijital Endeksini yükseltmek isteyen işletmelere, Vodafone tarafından bu durumun sebepleri belirlenerek, endeksi artırmak için kullanılabilecek teknoloji çözümleri ile ilgili bilgi sağlanıyor.

Gökhan Öğüt: “İşletmeler için dijital dönüşüm hareketini başlatıyoruz"

Yeni platform hakkında bilgi veren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, iş dünyasının çok hızlı bir şekilde değiştiğini ve işletmelerin de bu değişime ayak uydurarak, yarına hazır olmaları gerektiğini belirtti.

Gökhan Öğüt, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, işletmeleri bilgi teknolojileriyle destekleyerek dijital dönüşümlerini sağlayan lider marka olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, pazarda olan teknoloji çözümlerini sunuyoruz. Türkiye ekonomisinin can damarını oluşturan KOBİ’ler, geçmişte sadece yakın çevrelerindeki işletmelerle rekabet ederken, bugün diğer kıtalardaki değişiklikleri takip etmek durumundalar. KOBİ’lerin işlerini büyütmesi ve başarılarını sürdürmesinin yolu bu değişime uyum sağlayabilmeleri ile doğru orantılı. Buradan hareketle, ülkemizde faaliyet gösteren işletmeleri yarına hazırlamak için gerekli dijital dönüşüm hareketini başlatıyoruz. Vodafone İş Ortağım çatısı altında oluşturduğumuz www.yarinahazirim.com platformu, KOBİ’lerin dijital skorlarını hesaplayarak, işletmelerin dijital alanda ihtiyaçlarını belirliyor . Bu ihtiyaçlara yönelik verimliliklerini artıracak çözümler sunuyor.”