Bilişim 08 HAZİRAN 2012 / 16:56

Türk şirketi Defne mobil pazarlamada telefonla tacize son veriyor

Özellikle telekom operatörleri ile bankaların pazarlama kampanyaları için cep telefonlarına gönderilen ilgisiz mesaj ve aramalar Defne’nin AR-GE’si tarafından geliştirilen Outbound Campaign Suite ile son bulacak. 



Defne, geliştirdiği “Outbound Campaign Suite” yazılımı ile Tacikistan ve Bangladeş’in ardından Türkiye’nin en büyük GSM operatörlerinden birine de benzer çözümü uygulayarak, Türk GSM sektörünün gelişimine katkı sağlamaya devam ediyor.

Outbound Campaign Suite sisteminde, telekom operatörleri ve bankalar başta olmak üzere kampanyalarını duyurmak isteyen firmalardan gelen çağrılar, IVR (Interactive Voice Response) adı verilen sesli yanıt sistemi tarafından başlatılacak. Çağrıyı alan telefon kullanıcısı önerilen kampanya veya teklife ilgi gösterdiği takdirde detaylı bilgi almak için beklemeksizin en müsait olan Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’ne yönlendirilecek.

Eğer çağrıyı alan kullanıcı önerilen teklifle ilgilenmiyorsa çağrıyı sonlandırdığı takdirde aynı konu hakkında bir daha aranılarak rahatsız edilmeyecek.

Defne Bilgi İşlem Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, bu sistem uygulanırken GSM abonelerinin, sadece ilgi duyduğu alanlara özel olarak ve sosyo-ekonomik segmenti, yaş aralığı, meslek grubu gibi kategorilere göre gruplandırılacağını söyledi. Haliloğlu, bu gruplama çerçevesinde OCS ile ilgisiz kampanyalar için aboneler gereksiz yere meşgul edilmeyeceğini, böylelikle hem firmalar hem de aboneler için karşılıklı memnuniyet sağlanarak verimlilik üst seviyeye çıkartılacağını belirtti.