Bilişim 09 NİSAN 2014 / 10:54

Ses teknolojilerini, sosyal medya analizi izliyor

Ses teknolojileri alanında faaliyet gösteren SESTEK, müşteri memnuniyetinin doğru değerlendirilmesine olanak sağlayan çözümlerine bir yenisini daha ekleyerek, Sosyal Medya Analizi’ni hizmete sundu. “SESTEK Müşterinin Sesi Çözümleri” arasında yer alan Sosyal Medya Analizi, Twitter ve Facebook üzerinden gönderilen iletilerin kurumlara özel depolanmasına ve gerçek zamanlı analiz yapılmasına olanak sağlıyor.

Ürün, sosyal medya gönderilerine otomatik olarak cevap verme, ayrıntılı filtreleme ve kapsamlı raporlama arayüzünün yanı sıra, semantik analiz yapma kabiliyetine de sahip bulunuyor. Analizin, kısa bir süre sonra tüm sosyal medya kanallarını kapsaması planlanıyor.

SESTEK Sosyal Medya Analizi’ni kullanan ilk kurum, Yapı Kredi oldu. Konuyla ilgili bilgi veren SESTEK Genel Müdürü Ahmet Serdar Karadayı, “SESTEK Sosyal Medya Analizi, sosyal medya paylaşımlarının doğru şekilde analiz edilmesini sağlayarak, müşteri memnuniyetine katkıda bulunan etkili bir ürün. Veri madenciliği alanında edindiğimiz deneyim, ürünün analiz kabiliyetine de yansıyor. Daha önce birlikte birçok proje gerçekleştirdiğimiz Yapı Kredi’nin beklentilerini yakından bilmemiz, ihtiyaçlarını karşılayacak detayları ürüne hızlı bir şekilde yansıtabilmemizi sağlıyor” dedi.

 
ETİKETLER : sestek
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun