Bilişim 04 MART 2011 / 16:45

SAP iş dünyasında değişimin yolunu açmaya niyetlendi

Kurumsal uygulama yazılımları sağlayıcısı SAP, 4 Mart’ta üçüncüsünü düzenlediği “SAP BusinessObjects Forum 2011” etkinliğinde rekabette üstünlük sağlamak için gereken yeni teknolojiler ve trendleri bini aşkın katılımcıyla buluşturdu.



Radikal Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Eyüp Can Sağlık ve İş Zekası alanında dünyanın önde gelen uzmanlarından Timo Elliott gibi etkili isimlerin konuşmalarıyla renklenen etkinlik, SAP uzmanları dışında Türkiye ve dünyanın önde gelen şirketlerinin gerçekleştirdiği 42 sunumla, teknoloji alanındaki en büyük etkinliklerden biri.





SAP, “Değişimin Yolu Açık” sloganıyla 4 Mart Cuma günü düzenlediği SAP BusinessObjects Forum 2011’de Analistler, Finans/Bütçe planlama, Strateji ve Risk Yöneticileri ile CTO’lar başta olmak üzere farklı sektörlerdeki pek çok karar verici ve üst düzey yöneticiyi ağırladı. Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleşen etkinlikte ziyaretçilerle, artan rekabet ortamında başarılı bir değişimin anahtarı olan “bilgiyi doğru yönetmek” ve “doğru karar vermeye giden yolu hazırlamak” konularında iş dünyasından başarı hikayeleri ve teknoloji sunumları paylaşıldı. 6 salonda, toplam 42 sunumun gerçekleştiği etkinlik, Radikal Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Eyüp Can Sağlık ve sosyal medya ile iş zekasını birleştiren uygulamalarla alanında çokça ses getiren Timo Elliott gibi renkli isimlerin konuşmalarıyla da renklendi.



Veri analizi düşünce hızına yaklaştı



SAP Türkiye COO’su Uğur Candan yaptığı açılış konuşmasında şunları söyledi: “Artık iş dünyasında en doğru kararı, en hızlı vermek kritik önem taşıyor. Yeni nesil İş Zekası çözümlerimizle, veri analizini 350 kat hızlandırarak, adeta düşünce hızına ulaştırmayı başardık. İş süreçlerine teknolojiyi en doğru şekilde adapte edenler yeni neslin kazananları olacak.”





Bankacılık, perakende, sigorta, enerji ve kamu başta olmak üzere farklı sektörlerden Akbank, Eczacıbaşı Holding, Mercedes-Benz Türk A.Ş., Superonline, Çolakoğlu, A101 ve TÜPRAŞ gibi çok sayıda firmanın başarı hikayelerini birinci ağızdan dinleme imkanı veren etkinlikte katılımcılar, fuaye alanında SAP ve iş ortaklarının en yeni teknolojilerini yerinde görme ve bu teknolojiler hakkında detaylı bilgiler alma imkanına da sahip oldular.



Analitik ve sosyal medyadaki yenilikleri yakından takip eden ve uluslararası konferansların popüler konuşmacılarından biri olan SAP BusinessObjects Stratejik Pazarlama Direktörü Timo Elliott iş zekası projelerinin kurumsal hayatta ve gündelik yaşantıda nasıl değişiklikler yaratacağını, iş uygulamalarından sosyal medyaya kadar birçok ilgi çekici kullanım alanından örnekleri paylaştı.



Facebook ve Twitter gibi sosyal medya uygulamalarıyla birlikte çalışarak müşterilerden gelen dilek ve şikayetleri otomatik tespit eden CRM çözümleri gibi SAP’nin iş zekasını sosyal medya uygulamalarıyla buluşturan çözümlerinin, yenilik arayışındaki Türk iş dünyasından büyük ilgi gördüğü söyleniyor.



Etkinlik ile ilgili tüm detaylar www.degisiminyoluacik.com adresinde yer alıyor.