Bilişim 05 EYLÜL 2012 / 14:18

Sağlık sektöründe dijital pazarlamanın ipuçları Bilişim Zirvesi’nde

dijital pazarlamanın ipuçları Bilişim Zirvesi’nde

İlaç ve sağlık sektörüne yönelik dijital pazarlama stratejileri geliştiren PortalGrup Healthcare’in yöneticileri, ICT Summit Eurasia - Bilişim Zirvesi’nde yapacakları sunum ve konuşmalarda önemli ipuçları verecekler.



İlaç, biyoteknoloji, tıp ve sağlık alanındaki şirketlerin rekabette farklılaşırken düşük maliyetlerle verimlilik artışı elde etmelerini sağlayan dijital tabanlı pazarlama stratejileri oluşturan ve uygulayan PortalGrup Healthcare, ICT Summit Eurasia - Bilişim Zirvesi’ndeki yerini almaya hazırlanıyor.

PortalGrup Healthcare ve işbirliği içinde oldukları, alanında lider şirketlerden üç yönetici, Bilişim Zirvesi ‘12 kapsamında 12 Eylül 2012 Çarşamba günü Fener Salonu’nda düzenlenecek ‘e-Sağlık, m-Sağlıkta Sonraki Adım Konferansı’nda yapacakları sunumlar ve konuşmalarda sağlık sektörünü yakından ilgilendiren konulara değinecekler.

PortalGrup Healthcare olarak ICT Summit Eurasia - Bilişim Zirvesi’ne ilk kez katılacaklarını kaydeden Genel Müdür Ecz. Elçin Tuncer Seyman, günümüz koşullarında ilaç ve sağlık alanında yeni iş modellerinin temelini artık teknoloji tabanlı dijital pazarlama çözümlerinin oluşturduğuna dikkat çekerek şunları söyledi:
“İlaç ve sağlık sektöründe değişen fiyatlandırma, geri ödeme sistemleri, hedef kitleye ulaşma zorlukları, hasta odaklı içerik yönetimlerinin artan önemi, yeni iş modellerinin geliştirilmesini zorunlu kıldı. Strateji ve teknoloji odaklı bir şirket olarak, ilaç sektöründeki 20 yıllık pazarlama deneyimimizin ve alanında lider uluslararası firmalarla yaptığımız ortaklıklar sonucu elde ettiğimiz bilgi birikiminin Zirve’ye katılacak profesyonellerin ilgisini çekeceğini düşünüyoruz.

Ek olarak, yaklaşık 25 kişilik teknoloji yazılımı sağlayan ekibimiz ile sadece ilaç ve sağlık sektörüne odaklı dijital pazarlama çözümleri üreten ve uygulayan tek firmayız. Zirve’nin e-Sağlık ve m-Sağlık bölümlerine hem sponsor olarak hem de yönetici kadromuzla konuşmacı olarak katılarak, katılımcılara bu alandaki deneyimlerimizi ve ürünlerimizle ilgili bilgileri aktarmayı hedefliyoruz.”

Türkiye’nin ilk mobil etkinlik uygulaması Bilişim Zirvesi’nde

PortalGrup Healthcare’in ICT Summit Eurasia - Bilişim Zirvesi’nde tanıtacağı çözümlere de değinen Seyman, “Zirve’de tanıtacağımız çözümlerimizden biri olan, Türkiye’nin ilk mobil etkinlik uygulaması, tüm toplantı, kongre ve etkinliklerin akıllı telefonlardan takip edilebilmesini sağlıyor. Uygulama sayesinde katılımcılar günler öncesinden etkinlikler hakkında bilgilere ulaşabiliyor; diğer katılımcı ve konuşmacılarla mobil ortamda etkileşimli iletişime geçebiliyorlar. Ayrıca iPad ve benzeri tablet bilgisayarlarla yapılan tanıtımlarda kullanılan CLM (Close Loop Marketing) çözümlerimiz hakkında da bilgi vermeyi planlıyoruz. Tüm bunlara ek olarak, Zirve’de dikkat çekmek istediğimiz bir diğer konu da sağlık portallerinin artan önemi. Dijital platformlarda doktor ve hastaların kendi ihtiyaçlarına cevap bulabildikleri platformların önemi günden güne artarken, biz de firmaları bu alanlarda bilgi sponsorluğu yapmaya cesaretlendirme amacını güdüyoruz” diye konuştu.

12 Eylül 2012 Çarşamba günü Fener Salonu’nda düzenlenecek ‘e-Sağlık, m-Sağlıkta Sonraki Adım Konferansı’nda saat 11.05’te söz alacak olan PortalGrup’un işbirliği içerisinde olduğu Agnitio Kurucu ve CEO’su Morten Hjelmsoe, ‘Teknoloji tabanlı pull marketing ile sağlık iletişimi nasıl geliştirilebilir?’ sorusuna yanıt verecek.

Danimarka merkezli Agnitio, 45’ten fazla ülkede sağlık sektörüne sunduğu CLM çözümleri ile tanınan, alanının lider firması.

Geçtiğimiz hafta Razorfish Healthcare ile birleşerek Razorfish Healthware adını alan ve bu birleşme ile sağlık alanında en büyük dijital ajans haline gelen ve PortalGrup’un işbirliği içerisinde olduğu Publicis Healthware’in Kurucusu ve CEO’su Dr.Roberto Ascione, aynı gün saat 15.10’da başlayacak konuşmasında ‘m-Sağlık ve sosyal video iletişimi’ konularına değinecek.