Bilişim 06 TEMMUZ 2011 / 19:32

Lexmark Türkiye’nin satış sonrası hizmetlerini Teknoser üstlendi

Teknoser, inkjet, çok fonksiyonlu ve nokta vuruşlu yazıcı ihtiyaçlarına yönelik çözümler üreten Lexmark Türkiye ile işbirliğine imza attı. 



Lexmark Türkiye, altyapı çalışmalarının 8 ay sürdüğü projede Teknoser çalışanlarına eğitim desteği sağladı. Şirket, satış sonrası hizmetlerinin Lexmark Türkiye Çağrı Destek Merkezi tarafından, saha desteklerinin ise Teknoser'in liderlik ettiği birim tarafından yönetilmesini hedefliyor. İlgili işbirliği Lexmark baskı makinelerindeki kurulum, bakım ve onarım hizmetlerinin tek bir noktadan takip edilmesini, ölçümlenmesini, hizmet kalite ve standardizasyonunun artırılmasını kapsıyor.

Toplam 65 ofis ve 450’nin üzerindeki saha teknisyenine sahip olan Teknoser, Lexmark Türkiye müşterilerinin ihtiyacı doğrultusunda, baskı çözümlerinin kurulum, bakım ve onarımını üstlenecek.
YORUMLAR
Mehmet Urhan 07 TEMMUZ 2011 / 11:30 0 0
450 teknik personel.hizmet iyi olacak desenize.posculardan oluşan ekip:)