Bilişim 06 TEMMUZ 2011 / 19:32

Lexmark Türkiye’nin satış sonrası hizmetlerini Teknoser üstlendi

Teknoser, inkjet, çok fonksiyonlu ve nokta vuruşlu yazıcı ihtiyaçlarına yönelik çözümler üreten Lexmark Türkiye ile işbirliğine imza attı. 



Lexmark Türkiye, altyapı çalışmalarının 8 ay sürdüğü projede Teknoser çalışanlarına eğitim desteği sağladı. Şirket, satış sonrası hizmetlerinin Lexmark Türkiye Çağrı Destek Merkezi tarafından, saha desteklerinin ise Teknoser'in liderlik ettiği birim tarafından yönetilmesini hedefliyor. İlgili işbirliği Lexmark baskı makinelerindeki kurulum, bakım ve onarım hizmetlerinin tek bir noktadan takip edilmesini, ölçümlenmesini, hizmet kalite ve standardizasyonunun artırılmasını kapsıyor.

Toplam 65 ofis ve 450’nin üzerindeki saha teknisyenine sahip olan Teknoser, Lexmark Türkiye müşterilerinin ihtiyacı doğrultusunda, baskı çözümlerinin kurulum, bakım ve onarımını üstlenecek.
YORUMLAR
Mehmet Urhan 07 TEMMUZ 2011 / 11:30 0 0
450 teknik personel.hizmet iyi olacak desenize.posculardan oluşan ekip:)
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun