Bilişim 04 KASIM 2015 / 12:21

Kamu kurumları ÇMD'den destek almaya devam ediyor

Kamu kurumları, çağrı merkezlerinde ihtiyaç duydukları eğitimler için Çağrı Merkezleri Derneği'ni tercih etmeye devam ediyor.

Çağrı Merkezleri Derneği, kamu kurumlarındaki çağrı merkezlerinde görev yapan personelin ihtiyacına uygun, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayan eğitimler veriyor. Son olarak Vergi İletişim Merkezi’nin (VİMER) 180 çağrı merkezi personeline kişisel gelişim eğitimi veren ÇMD, sektörün bu konudaki ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor. 

Çağrı merkezlerini Türkiye’nin bacasız fabrikası olarak adlandıran, istihdamın ve bölgesel kalkınmanın lokomotif sektörlerinden biri olarak değerlendiren ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, kamu sektöründeki vatandaş odaklı hizmet anlayışını gelişmesi ile büyüdüğünü ve bu büyümenin de tüm sektör olumlu yönde bir etki yarattığını şu sözlerle ifade etti;

“2015 yılında çağrı merkezi pazarının toplam büyüklüğünün 3,6 milyar lira seviyesine ulaşmıştır. İleriye dönük beş yıllık tahminlere göre sektörümüzün yaklaşık yüzde 13 büyüme göstereceğini öngörmekteyiz. Bu büyümede özellikle kamu sektöründeki hareketin de etkili olacağını düşünüyoruz. Kamu sektörü adına çalışan müşteri temsilcisi sayısında 2015 yılında ciddi bir artış gözlemlendi ve kamu alanı sektörümüzün yaklaşık yüzde 10.7’lik kısmını oluşturuyor. Kamu sektöründe çağrı merkezleri en çok; vatandaş hizmetleri, şikâyet yönetimi, sosyal medya ve teknik destek hizmetleri olarak öne çıkıyor.”