Bilişim 13 MART 2014 / 09:11

İnterpromedya markası kabuk değiştirdi

22 yıldır bilişim sektöründe güven oluşturan İnterpromedya, Murat Göçe'nin İnterpromedya Genel Müdürü görevine gelmesiyle yeniden yapılandı.



Teknoloji hızla her geçen gün bir üst seviyeye ulaşıyor. İş dünyasında başarıyı yakalamak isteyen şirketler de bu hızlı değişime ayak uydurmak zorundalar. 90’ların iş dünyasında, sektörü tanıyan kişisel bağlantıları güçlü olan şirketler zirveye tırmanırken artık sosyal medyada marka stratejisi, uygun teknoloji yatırımı gibi güçlü silahlar ortaya çıkmaya başladı. Bilgi teknolojileri stratejisi konusunda Türkiye’nin önde gelen kuruluşları arasında yer alan İnterpromedya, bu doğrultuda geçtiğimiz aylarda başladığı yeniden yapılanma sürecini tamamladı.

Teknoloji çağının hızına ayak uyduran firma, aynı değişimi geçirmek isteyen markalara da destek olacak. BThaber ile yaklaşık 20 yıldır Bilgi teknolojileri sektörünün nabzını tutan ve yön veren marka kurumsal firmaların yol göstericisi olacak. İnterpromedya Genel Müdürü Murat Göçe’nin göreve gelişiyle başlayan değişim süreci, şirketlerin değişen iş dünyasında ayakta kalmasını ve büyümesini hedefliyor. Murat Göçe, BThaber’in 1995 yılından günümüze kadar ulaşan yaklaşık 1000 sayılık arşivinin tarihe tanıklık ettiğini belirtti. Göçe, 1992’den günümüze bilgi teknoloji sektörüyle büyüyen ve gelişen İnterpromedya’nın geçmişten günümüze yaşadığı değişimi şu sözlerle ifade ediyor:
“Yaklaşık 50 yıllık bilişim tarihine sahip ülkemiz için 22 yıldır yayın, etkinlik ve araştırma hizmetleri sunan bir şirket bilişim sektörümüz için önemli bir değer, bir tarih anlamına gelir. Neredeyse ilk bilgisayar ağlarının oluşturulduğu tarihten bu yana her hafta yayınladığı gazetesi BThaber 1000. sayısına gidiyor. Şirketin kütüphanesinde bu gazetenin eski sayılarına baktığımda adeta geçmişi tekrar yaşıyorum. Bilişim 500 sayfalarını karıştırdıkça, eski zamanların kocaman şirketlerinin ortalıktan kaybolduğunu görünce hüzünleniyor, birkaç sene öncesinde adı listede olmayan şirketlerin son yıllarda büyüdüğünü görünce de bir o kadar seviniyor ve gelecek için umutlanıyorum. Uzun yıllardır yapılan sektör araştırmalarını okudukça pazarın ne kadar genişlediğini görüyorum. İnterpromedya, 22 yıllık deneyimi ile bir tarih, bu başarılı çalışmaları ile bilişim sektörünün gurusu, hepimizin gururu. Bu müthiş deneyim birikimini daha fazla pratiğe dökmek ve şirketi yükseltmek için gereken atılımcı, dinamik ve risk sever bir yapı ile ilerliyoruz.”