Bilişim 13 NİSAN 2016 / 15:11

Catalyst 2016'nın kazananları belli oldu

MasterCard, ‘Fark Yaratanların Gözüyle Dünyaya Bakmak’ temasıyla düzenlediği Catalyst 2016 organizasyonunda bankaları ödüllendirdi.

 ‘Satış’, ‘Pazarlama’, ‘Yılın en iyi müşteri değeri’ ve ‘Yılın inovasyonu’ olmak üzere 4 ayrı kategoride toplam 16 bankanın fark yaratan projeleriyle ödüle layık görüldüğü etkinlik, MasterCard Genel Müdürü Yasemin Bedir’in konuşmasıyla açıldı.

Konuşmasında tüketici alışkanlıklarındaki değişime dikkat çeken Bedir, “Zamanın ve zaman yönetiminin çok önemli olduğu bir dönemdeyiz. Bugün artık hepimiz, zamanı çok iyi yönetmek, basit günlük işlerden arta kalan zamanı ise kendimize ve sevdiklerimize ayırmak istiyoruz. Diğer yandan dijital bir evrim geçiriyoruz ve alışveriş biçimleri dahil hayatımız gözle görülür şekilde değişiyor. Biz MasterCard’ta, buna ‘Hayat Hızında Ödemeler’ diyoruz. MasterCard olarak inovatif çalışmalarımızın ve yatırımlarımızın neredeyse tamamını buna yöneltmiş durumdayız” dedi.

MasterCard’ın tüketiciler ve iş ortakları için yarının teknolojisini bugünden yaratmak üzerine kurulu bir inovasyon yaklaşımı olduğunu vurgulayan Bedir, sözlerine şöyle devam etti: “MasterCard, ödeme sistemleri alanında 50 yıldır 210 ülkede faaliyet gösteren, milyonlarca ticari işletmeyi ve bankaları birbirine bağlayan bir kuruluş. Geride kalan yarım asırlık süreçte biriktirdiğimiz tecrübeyi, zengin bilgi birikimini, teknolojiye yaptığımız yatırımla harmanlıyoruz. Ortaya çıkan üstün ürün ve çözümleri işlerinde değer yaratmaları için bankacı dostlarımıza sunuyoruz. Birlikte geliştirdiğimiz ürün ve çözümler sayesinde; alışveriş, seyahat, iş ve finans yönetimi gibi günlük ticari faaliyetler herkes için daha pratik ve daha güvenli bir hal alıyor. Böylece tüketici deneyimini zenginleştirirken, iş ortaklarımız için de yeni iş alanları üretiyoruz.”

Ödül töreni öncesinde MasterCard Hızlı Büyüyen Avrupa Pazarları Kıdemli Başkan Yardımcısı Onur Kurşun da bir sunum yaptı. Kurşun, “Günümüzde müşteri tecrübesinin kalitesi tüketicinin ürün ve firma tercihlerinde en önemli rolü oynuyor. Bu nedenle, tüm kanallarda (mobil, web, yüz yüze vb.) tüketiciye hızlı, güvenli, kolay bir müşteri tecrübesi sunmak finans kuruluşları için ana rekabet unsurlarından biridir. MasterCard olarak biz, teknolojiye yaptığımız yatırımlar ve Türkiye'de kurduğumuz inovasyon merkezi ile ödeme sistemleri konusunda hayatımızı kolaylaştıran tüm yenilikleri dünyada ilk olarak Türk bankaları ile hayata geçirmeyi hedefliyoruz" şeklinde konuştu.
ETİKETLER : mastercard catalyst 2016