Bilişim 08 AĞUSTOS 2014 / 13:41

Bulut Perakende ile uzun vadede maliyet avantajı

Türkiye ekonomisine sağladığı pozitif etki ile her geçen gün daha da gelişmeye ve büyümeye devam eden perakende sektörü, iletişim ihtiyaçlarını bulut çözümler üzerinden sağlamaya başladı. Türkiye'de ilk defa Millenicom tarafından hayata geçirilen Bulut Perakende ile kurumlar ilk yatırım maliyeti başta olmak üzere orta ve uzun vadede maliyet avantajı sağlarken, gelen çağrılarını da daha etkin yöneterek gelirlerini arttırıyor.



Şirketlere farklı imkanlar sunuyor 

Kurumsal segmentte her sektörde her ölçekteki şirketler için sabit ve değişken giderlerin azaltılması, zaman ve insan gücünün daha verimli kullanılması yönünde çözümler sunan Millenicom, ilk yatırım maliyetini ortadan kaldıran, kolay kurulumu ve esnek kullanımı ile sektörün ihtiyaç duyduğu iletişim çözümü Bulut Perakende’yi sektörün kullanımına sundu. Bulut Perakende, özellikle telefon üzerinden sipariş alan şirketler için arama bekletme, çağrı merkezi ya da farklı bir numaraya yönlendirme gibi imkanlar sunuyor. Böylece telefon kaçırmayan şirketler, hizmet kalitelerini ve gelirlerini de artırıyor. Bulut Perakende'ye özel hazırlanan arayüz sayesinde ise işletme yetkilileri şubeye gelen aramaları raporlayabiliyor, istenilen tarih aralığı ve şubeler üzerinden aramaları analiz edilebiliyor, ses kaydı özelliği ile de geriye dönük kayıtlarını dinleyebiliyor. Herhangi bir santral ekipmanına ya da personeline ihtiyaç duymaksızın IP Bulut Teknolojisi üzerinden sunulan santral hizmeti ile şirketlerin hem giderleri kontrol altında tutuluyor hem de müşterilerinden gelen aramalarını kaçırmadıkları için kısa sürede büyüme hedeflerine destek olunuyor.
 Millenicom Kurumsal Satış ve Pazarlama Direktörü Altınay Gökşin, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu; "Yapılan araştırmalara göre, Türkiye'de kişi başına düşen harcanabilir gelirin hızla artması ve kredi kartı kullanımının gittikçe yaygınlaşması ile birlikte perakende sektöründe yükseliş gözlemleniyor. Böyle hızlı ilerleyen bir sistemde ise en önemli ihtiyaç tüketici ile ilişkilerin yürütüldüğü ve satış yapılan iletişim alt yapısının güvenilir ve ekonomik olması olarak karşımıza çıkıyor. Millenicom olarak kurumlara yenilikçi ve teknolojik çözümleri tek bir kaynaktan sunarak, onların iş yapış biçimlerini değiştirerek, karlılıklarını arttıracak noktalara taşımayı hedefliyoruz. Türkiye'de ilk ve tek olma özelliği taşıyan Bulut Perakende hizmetimiz bunun en önemlilerinden biri. Bu sistem ile firmalar, şubeleri arası ücretsiz konuşma, detaylı arama kaydı, sesli yanıt sistemi ve çağrı transferi gibi hizmetlerden faydalanıyor. Üstelik içerisinde ücretsiz konuşma dakikaları ve internet bulunan paketlere aylık ödemeler ile sahip olabiliyor."