Bilişim 17 HAZİRAN 2011 / 16:11

Alcatel-Lucent Enterprise Genesys müşteri ve iş ortaklarıyla Prag'da buluştu

Alcatel-Lucent Enterprise Genesys, Prag’da düzenlediğini “Genesys G-Force” etkinliği kapsamında müşterileri ve iş ortaklarıyla bir araya geldi. 



Yaklaşık 1400 kişinin katıldığı ve 3 gün süren “Change The Conversation” başlıklı etkinlikte, sosyal medyanın getirdiği imkanlarla farklılaşan iletişim ihtiyaçları, dünyadaki çağrı merkezlerindeki en son gelişmeler ve Genesys’in ürünleri ele alındı. Bunun yanında organizasyon sırasında dünyanın çeşitli ülkelerinden katılan büyük müşteriler de “örnek uygulamalar” sayılabilecek projelerini paylaştı.

Bu yılki teması “Change The Conversation” olarak belirlenen Genesys G-Force etkinliği kapsamında sosyal medya ve yeni nesil iletişim araçlarının getirdiği dönüşüm anlatıldı. Bilgisayarla telefonu entegre ettiği günden bu yana sektörde pek çok ilke imza atan Genesys’in örnek uygulamalarının da ele alındığı etkinlik 1000’den fazla firmaya ve 1400’den fazla katılımcıya ev sahipliği yaptı.

Etkinliğe Türkiye’den, aralarında Akbank, İş Bankası, Yapı Kredi Bankası, TEB, SBS Türkiye, Digiturk, Albaraka, ISKI, Connect ve Finansbank’ın da bulunduğu pek çok firma da katıldı.

Alcatel-Lucent Enterprise Genesys Satış Direktörü Murat Tipi, etkinlikle ilgili olarak şunları söyledi:
“Bu sene onuncusu gerçekleştirilen G-Force etkinliğine ülkemizden 25 firma ve yaklaşık 80 kişilik bir katılım gerçekleşti. Öncelikle müşterilerimizin göstermiş olduğu bu ilgiye teşekkür ediyorum. Bu etkinlik kapsamında ayrıca gerçekleştirilen sunumlarda ülkemizde çağrı merkezi sektörünün rakip ülkelerle rahatlıkla boy ölçüşebilecek ve uluslararası rakiplerine müşteri hizmetleri konusunda fark atabilecek düzeyde olduğunun altı bir kez daha çizilmiş oldu. Açık platformlar, akıllı telefonlar ve sosyal medya sayesinde ortaya çıkan yeni iletişim olanaklarını verimli kullanma konusunda yol gösterici bir etkinlikti. İletişimin genişleyen dünyasında yeni nesil araçları kullanmak basit gibi görünse de aslında çok profesyonel bir yaklaşım gerektiriyor. Genesys açık ürün platformu ve birleşik iletişim alanındaki tecrübesi sayesinde bu ihtiyaca en iyi yanıt verecek çözümleri sunuyor. Bununla birlikte çok uzun zamandır, müşterinin kurumlara ulaşabildiği tüm kanalları, araçları ve altyapıyı tek bir platformdan yine tüm iletişim yöntemlerini kapsayacak şekilde yönetme, yürütme, izleme ve raporlamayı gerçekleştiriyoruz. Artık yeni iletişim çağında back office, front office olarak ayrıştırılan yapılar kalmadı. Dolayısıyla bizde Genesys olarak bu ihtiyaçları adresleyerek müşterilerimizin sadece iletişim ihtiyaçlarını değil iş akışlarını da yöneterek çok verimli bir platform sunuyor, müşterilerimizin müşterilerine izlenebilir, daha hızlı, verimli ve etkin hizmet vermelerini sağlıyoruz.”