Bilişim, strateji 06 EKİM 2016 / 16:34

​Logo, gelecek vizyonunu Logosphere’de anlattı

Etkinlik kapsamında Logo Tiger Wings ve Logo Netsis Wings ürünlerinin tanıtımı da gerçekleştirildi.

Logo Yazılım tarafından gerçekleştirilen ve geleneksel hale gelen etkinliği İstanbul’da gerçekleştirildi. Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Logo İcra Kurulu Başkanı M. Buğra Koyuncu, Logo’nun bine yakın çalışanı, 800’üzerindeki işortağı, 30’u aşkın ürün ailesi ve 60’ya yakın ürünü ile geniş bir ekosistemi oluşturduğunu kaydetti.
Son beş yıllık süreç içinden yıllık ortalama yüzde 43 büyüdükleri bilgisini veren M. Buğra Koyuncu, şunları söyledi: “Logo büyüdükçe kurumsallaşmaya daha fazla yatırım yapmaya başladı. Bu büyümeye paralel olarak daha fazla katma değer üretmek üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2011 yılında yüzde 25’ler seviyesinde olan Ar-Ge yatırımlarının oranı yüzde 35’lere çıktı. Bu rakam her geçen yıl daha da artacak. Son dönemlerde satın aldığımız firmaların ürünlerini kendi ürünlerimiz ile entegre ederek, kullanıcılarımıza daha fazla değer sunuyoruz. Son olarak Romanya’da satın aldığımız Totalsoft ile birlikte, uluslararası alandaki büyümemizi de sürdürüyoruz.”
Logosphere’de verilen mesajlara baktığımızda, Logo’nun bulut platformuna yönelik yatırımları artarak devam edecek. Ev-ofis kullanıcılarına yönelik ürünler pazara sunulacak, e-Logo’nun büyüme çalışmaları devam edecek, kullanıcılara yeni lisanslama modelleri sunulacak.
Etkinlik kapsamında ayrıca Logo Tiger Wings ve Logo Netsis Wings ürünlerinin tanıtımı da gerçekleştirildi. Mobil cihazlardan tüm özelliklerine ulaşılabilen ve Kasım ayında piyasaya sunulacak olan bu yeni ürünler için kullandıkça öde modeli lisanslama da yapılabilecek.