Bilim 23 MART 2010 / 11:44

Türkiye Yellow Pages, dijital harita platformunu da kullanacak

Türkiye Yellow Pages, sadece online ve mobil değil, dijital harita platformu üzerinde de reklam hizmeti sunuyor.

Türkiye Yellow Pages, sadece online ve mobil değil, dijital harita platformu üzerinde de reklam hizmeti sunuyor.


Lokasyon tabanlı bilgi hizmetiyle yaklaşık 30 bin tekil kullanıcıya ulaşan Türkiye Yellow Pages, NAVTEQ ve Nokia ile yürüttüğü işbirliği doğrultusunda, reklam bütçesindeki kısıtlamaları avantaja dönüştürmek isteyen KOBİ'ler başta olmak üzere tüm firmalara etkin bir strateji sunuyor.

Yakın zamanda duyurduğu NAVTEQ ve Nokia işbirliği ile Türkiye Yellow Pages, artık sadece online ve mobil platformlarda değil aynı zamanda dijital harita platformu üzerinde de reklam hizmeti sunmaya başladı. NAVTEQ Direct Access isimli bu yeni platform, reklam verenlerin dijital haritalar üzerinde de içerikleri ile görünmelerine imkan sağlıyor. Nokia'ya da dijital harita sağlayan NAVTEQ, bu sayede reklam verenlerin Ovi Haritalar üzerinde görünmesini mümkün kılıyor.

Kullanıcı açısından bakıldığında ise kullanıcılar artık Türkiye Yellow Pages'ın veritabanında olan firmaları, ücretsiz harita ve navigasyon imkanı sağlayan Nokia cep telefonları üzerinde reklam vermiş olsun ya da olmasınlar, aratabilme ve o anda telefon ile arama imkanı bulabilecekler. Harita üzerinde farklılaşmak isteyen firmalar, firma başına yıllık KDV hariç 500 TL ile kendilerini NAVTEQ dijital haritalarında ve dolayısıyla Ovi Haritalar üzerinde daha zengin bir içerikle gösterebiliyor olacaklar.

Nokia mobil cihazlarından erişilebilecek olan Ovi Haritalar firmalara; firma adı, açık adres, telefon numarası, e-posta adresi, web sitesi adresi gibi bilgileri yükleyebilme özelliklerinin yanı sıra 6 adet anahtar kelime veya marka isimleri, 1000 karakterlik firma tanıtımı, çalışma saatleri bilgisi, ödeme seçenekleri bilgisi ve 3 adet fotoğraf ekleyerek fark yaratma olanağı sunuyor.