Bilim 11 MART 2009 / 15:18

Sosyal ağlar pazarlamada nasıl kullanılır?

IMI Conferences, “Social Networking of Marketers semineri” kapsamında, JibberJobber.com’un CEO’su Jason Alba'yı Türkiye’deki pazarlama profesyonelleriyle buluşturdu.

IMI Conferences, “Social Networking of Marketers semineri” kapsamında, JibberJobber.com’un CEO’su Jason Alba'yı Türkiye’deki pazarlama profesyonelleriyle buluşturdu.


Jason Alba, çeşitli sosyal araçlardan profesyonel ya da ticari değer elde edebilme olgusunu öne çıkaracak biçimde, sosyal medya alanında uzmanlaşmış bir isim. Alba aynı zamanda, JibberJobber.com/blog’unu da içeren toplam 4 blog yönetmektedir ve “I’m on Facebook – Now What???” adlı kitabın ortak yazarı.


Jason Alba, pazarlamaya özgü sosyal ağ oluşturma sürecinde Linkedln, Facebook, Twitter ve blogların da dâhil olduğu Web 2.0 sitelerinin nasıl kullanılacağının ve gelecekte pazarlama stratejilerinin en önemli unsuru haline gelecek sosyal ağları kullanarak, ne tür fırsatlar yaratılabileceğini katılımcılarla paylaştı.


Workshop kapsamında Kurumsalhaberler.com’un Yönetici Ortağı Murat Buyurgan yönetiminde “Pazarlama ve PR stratejilerinizi nasıl belirlemelisiniz” konulu bir panel gerçekleşti. Microsoft Türkiye Teknoloji Pazarlama Yöneticisi Nuri Çankaya, Doğuş Yayın Grubu Internet Pazarlama Müdürü Murat Kahraman ve Etohum kurucusu Burak Büyükdemir’in konuşmacı olarak katıldıkları panelde; web tabanlı pazarlamanın gelişimiyle birlikte, geleneksel pazarlama tekniklerinde yaşanan değişim ve Türkiye üzerindeki etkileri masaya yatırıldı.