Bilim 19 OCAK 2010 / 13:48

PTT çağrı merkezi hizmetine CMC ile devam ediyor

PTT Çağrı Merkezi, haftanın 6 günü, 08.30-20.30 saatleri arasında hizmet veriyor.

PTT Çağrı Merkezi, haftanın 6 günü, 08.30-20.30 saatleri arasında hizmet veriyor.


PTT, güncel gelişmeleri takip ederek, hizmet yelpazesini müşteri ihtiyaçları doğrultusunda yeniden düzenliyor. Kurum odaklı hizmet anlayışından müşteri odaklı hizmet anlayışına adım atan PTT, bu kapsamda birçok projeyi devreye koydu. PTT, yakın zamanda çağrı merkezi ihalesini yenileyerek, çağrı merkezi hizmetleri kapsamında CMC ile yola devam etme kararı aldı. PTT Çağrı Merkezi projesi, ilk olarak PTT'nin Posta Çeki hizmeti çerçevesinde sunduğu PTTBank hizmetine yönelik olarak, hesap bakiyesinin telefon üzerinden öğrenilmesini sağlamak üzere gerçekleştirilmişti.

PTT Çağrı Merkezi'ni arayan kişiler, interaktif posta çeki işlemlerine yönelik güvenlik ayarları işlemleri, telefon şifresi işlemleri ve posta çeki hesap bakiyesi, hesap hareketleri ile ilgili işlemleri bir telefonla çözebiliyorlar. Bunun yanı sıra, PTT müşterileri yurtiçi ve yurtdışı kayıtlı gönderileri ile ilgili fiyat, ulaşım ve gönderi takibi işlemlerini de PTT Çağrı Merkezi yardımıyla kısa sürede öğrenebiliyorlar. Dahası PTT'nin kişi ve kurumlara sunduğu hizmetlere yönelik genel bilgi, şikayet, talep ve teşekkürle ilgili konularda da 444 1 778 nolu PTT Çağrı Merkezinden yararlanılabiliyor.

PTT Çağrı Merkezi, 10 kişilik deneyimli bir ekiple haftanın 6 günü, 08.30-20.30 saatleri arasında; sesli yanıt sistemiyle de haftanın 7 günü 24 saat, her ay 50 bin kişiye hizmet veriyor.