Bilim 27 NİSAN 2009 / 11:02

LCD tüketicileri artık daha yeşil düşünüyor

iSuppli'nin araştırmasına göre, LCD TV satın alan ABD'li tüketicilerin yarısından fazlası, çevresel konuların TV alırken kararlarını etkilediğini belirtti.

iSuppli'nin araştırmasına göre, LCD TV satın alan ABD'li tüketicilerin yarısından fazlası, çevresel konuların TV alırken kararlarını etkilediğini belirtti.


iSuppli'nin aylık ABD TV Tüketici Tercih Analizi araştırması sonuçları doğrultusunda, iSpuppli Ekran ve Dayanırlık Bölümü Yöneticisi Rhoda Alexander: "ABD'li LCD-TV müşterilerinin yüzde 50'den fazlası "yeşil"i anahtar kelime olarak görüyor. Ürün alırken, doğayı koruyan ürünler seçmeye dikkat ediyor. Markalar "Yeşil" özelliğinin altını mümkün olduğunca çok çizmeli ve bu konuda çaba sarfetmeli" diyor.


Araştırma sonuçları, tüketicilerin çevre korumasına tahmin edilenden daha fazla dikkat ettiğini gösterdi. Araştırma ile ilgili detaylı bilgi için www.isuppli.com adresini ziyaret edebilirsiniz.