Bilim 03 HAZİRAN 2010 / 13:48

Jabra ve Microsoft’tan Birleşik İletişim etkinliği

Jabra ve Microsoft, iş dünyasında hızla yaygınlaşan Birleşik İletişim teknolojisini ve bu yeni teknolojinin avantajlarını anlattı.

Jabra ve Microsoft, iş dünyasında hızla yaygınlaşan Birleşik İletişim teknolojisini ve bu yeni teknolojinin avantajlarını anlattı.


Jabra ve Microsoft, 3 Haziran’da İstanbul’da iş dünyasında verimliliği artıran ve maliyet avantajı sağlayan yeni teknoloji eğilimi Birleşik İletişim hakkında bilgi vermek üzere “İletişimde Üretkenliğe Ulaşmanın En İyi Yolu: Birleşik İletişim” adlı bir etkinlik düzenledi. Etkinlikte Microsoft Türkiye Ürün Yöneticisi Atalay Aktaş, Jabra GN Netcom EMEA Çağrı Merkezi ve Ofis Bölümü Satış Direktörü Holger Reisinger ve Tesan İletişim’in Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Erdoğan konuşma yaptı. Etkinlikte konuşan Atalay Aktaş, teknolojik gelişmelerin günümüz iş dünyasında çok sayıda yeni iletişim kanalından yararlanma ihtiyacını beraberinde getirdiğini, bu kanalların birbirinden bağımsız yönetilmeye çalışılmasının ise kurumlara depolama, yönetim, güvenlik ve uyum açısından büyük zorluklar getirdiğini belirtti. Aktaş “Birleşik İletişim karmaşıklığı en aza indiriyor. Tek bir kimlikle iletişimde olduğumuz tüm kanalları tek bir ortamda birleştirerek hem kurumlara maliyet avantajı sunuyor, hem de çalışanların farklı iletişim kanallarından çok daha hızlı ve etkin yararlanarak verimliliklerini artırmalarını sağlıyor” dedi. Aktaş’ın verdiği bilgilere gore, Forrester tarafından yapılan araştırma Birleşik İletişim’e yapılan yatırımların geri dönüşünün iki ay içinde alınmaya başladığını, 3 yıl içinde kurumlara yatırımlarının yüzde 500 geri dönüşü olduğunu ortaya koyuyor. Aktaş, kendi bünyesinde Birleşik İletişim’e geçen Microsoft’un da 1 yıl içinde yatırımını yüzde 240 oranında geri kazandığını ve 212 milyon dolar toplam kazanç elde ettiğini anlattı.