Bilim 23 TEMMUZ 2010 / 09:33

Indesit Company’den farklı bir çağrı merkezi

Indesit sunduğu çağrı merkezi hizmeti ile tüketicinin kısa sürede doğru yere yönlenmesini istiyor

Indesit sunduğu çağrı merkezi hizmeti ile tüketicinin kısa sürede doğru yere yönlenmesini istiyor


Indesit Company, tüketicilerine Türkiye’nin neresinden ararlarsa arasınlar 0 212 444 50 10 numaralı telefon ile en yakın yetkili servise ulaşma imkânı sunuyor. IP hatları ve özel bir yazılım ile sağlanan bu hizmette, tüm yetkili servislere tek bir numara ile ulaşılabiliyor.

Türkiye’de ilk kez hayata geçirilen sistemin teknik altyapısı, Empatel ve Avaya işbirliği ile hazırlandı. Bu sistem ile Indesit Company Türkiye Genel Merkezi’ne kurulan ana sunucudan Türkiye genelindeki tüm yetkili servislerle gerekli seçimler yapılarak ya da servis dahili numarası tuşlanarak direkt görüşülebiliyor.

Indesit’in sunduğu bu yeni hizmette, 0 212 444 50 10 numaralı çağrı merkezini arayanlar, yaşadığı ilin plaka kodunu sonra da sesli yanıt sisteminin yönlendirmesiyle ilçeler için verilen numarayı tuşluyor ve kendilerine en yakın yetkili servis ile direk görüşebiliyorlar. İlk aramalarında bilgileri otomatik kaydedilen Indesit tüketicileri, daha sonraki aramalarında artık dâhili numara tuşlamaya gerek kalmadan sadece 1 tuşlayarak en son hizmet aldıkları yetkili servislerine ulaşabiliyorlar.

Sistemin önemli bir özelliği de tüketiciler “aynı numaralı telefonlarından” tekrar arama yaptıklarında sistem otomatik olarak bu numarayı tanıyor ve daha önce görüşülen servise bağlanmak için sadece 1’i tuşlamak yeterli oluyor.