Bilim 17 MAYIS 2010 / 11:37

İletişimde verimlilik artıyor, maliyet yüzde 40 azalıyor

"Unify ∞ Office", iletişimi verimli bir süreç haline getiren tüm araçları tek bir platform üzerinden, herhangi bir yatırıma ihtiyaç duymaksızın sunuyor.

"Unify ∞ Office", iletişimi verimli bir süreç haline getiren tüm araçları tek bir platform üzerinden, herhangi bir yatırıma ihtiyaç duymaksızın sunuyor.


Şirketlerin gündelik iş süreçlerinde, iletişimi ve birlikte çalışmayı kolaylaştıran teknolojiler çok önemli bir yere sahip. Farklı konumlarda yer alan çalışanların birbirleriyle sürekli iletişimde bulunmaktan öte, hemen her platform üzerinden iletişimin verimliliğini artıracak araçlara da kolayca ulaşabilmesi büyük önem taşıyor.

Tesaş, kiralama modeliyle kullanıma sunduğu barındırılan birleşik iletişim çözümü "Unify ∞ Office" ile, iletişimi verimli bir süreç haline getirmeye yönelik bütün araçları tek bir platform üzerinden sunabiliyor. Yatırım, kurulum, bakım, yedekleme, güvenlik, güncelleme gibi maliyetlerin söz konusu olmadığı "Unify ∞ Office" birleşik iletişim çözümü, kullanıcı ve kullanım bazlı aylık fiyatlarla sunuluyor. Böylece BT birimlerinin iş yükü azalıyor, kurumların iletişim yetenekleri zenginleşiyor. Servis kiralanan bir hizmet olduğu için fatura tutarları da vergiden düşülebiliyor.

"Unify ∞ Office" ile maliyetten tasarruf

"Unify ∞ Office" barındırılan birleşik iletişim çözümünün sağladığı zengin iletişim seçenekleri, şirketlerin iletişim giderlerinden de büyük oranda tasarruf edebilmenizi sağlıyor. "Unify ∞ Office" hizmetinin temel aldığı Microsoft birleşik iletişim çözümleri sayesinde seyahat, telefon ve sesli konferans ücretleri, mesajlaşma, sesli posta, gayrımenkul ve tesis giderlerinden yüzde 40, iletişim sistemleri maliyetinden ise yüzde 50'ye varan oranda tasarruf sağlamak mümkün.

Yatırım maliyeti yok, kullandığın kadar öde

Hizmet satın alındığı andan itibaren anında kullanıma hazır olarak sunulan "Unify ∞ Office", ihtiyaçları sürekli değişen ve BT altyapısı için dışkaynak hizmetlerini kullanan kurumlar için ideal bir çözüm ortaya koyuyor.

"Unify ∞ Office", sezonluk çalışan ve eleman sayısı değişken olan, kendi bünyesinde BT elemanı olmayan, bayi/franchise yapısına sahip şirketler için en ideal birleşik iletişim çözümünü simgeliyor. Çünkü:

- E-posta ve ofis iletişim hizmetleri hızla büyüyen "kullandıkça öde" modeliyle sunuluyor.- Altyapı, enerji, yer ve yönetim maliyetlerinden önemli ölçüde tasarruf sağlıyor.- Yazılım sürümünü güncellemede kolaylık ve esneklik getiriyor.- Daha düşük maliyetle, daha çok verimlilik ve daha fazla güvenlik sağlıyor.

Mobil çalışanlar için de ideal çözüm

"Unify ∞ Office" hizmetleri, mobil ofis uygulamalarına yönelik olarak da büyük kolaylıklar getiriyor. Şirketlerin kendi sunucularını kurmak için zaman ve para harcamalarına gerek olmaksınız Microsoft birleşik iletişim teknolojisinin gücünü ve yeteneklerini masaüstüne ve cep telefonuna getiren "Unify ∞ Office" sayesinde, Windows Mobile, Blackberry, iPhone, Symbian telefonlar için tüm Microsoft birleşik iletişim mobil ofis uygulamalarına sahip olmak mümkün. Kullanıcılar, şirketlerin verimliliğini artıracak e-posta (ortak takvim, yapılacaklar listesi, adres defteri), antivirüs/antispam, arşivleme, anlık mesajlaşma, canlı toplantı, sesli ve görüntülü konferans, sesli görüşme (VoIP), e-posta yoluyla gelen sesli posta, masaüstü paylaşımı, portal, ortak çalışma alanları, ücretsiz yazılımlar, masaüstü yedekleme ve daha fazlasına ilk yatırım, bakım, yedekleme, güvenlik, güncelleme gibi maliyet kalemleri olmadan sahip olabiliyorlar.

"Unify ∞ Office" ile sunulan kullanıcı başına kiralama yöntemi "kullandıkça öde" modeliyle tüm e-posta ve ofis iletişim hizmetlerinin kullanılmasını sağlıyor. Böylelikle mobil ofis uygulamalarında da satın almadan, kullandıkça öde sistemi sunuluyor.

Detaylı bilgi için www.unifynoffice.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Microsoft birleşik iletişim çözümlerinin nasıl çalıştığına dair tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

 

Bu bir advertorial çalışmadır.