Bilim 13 KASIM 2009 / 08:23

Boyner Holding'e olağanüstü durumlara karşı ABH sigortası

Boyner bilgi kayıpları riskini "Anadolu Bilişim Hizmetleri" ile ortadan kaldırdı.

Boyner bilgi kayıpları riskini "Anadolu Bilişim Hizmetleri" ile ortadan kaldırdı.


Anadolu Bilişim Hizmetleri müşterilerine çözüm önerileri sunmaya devam ediyor. "Olağanüstü Durum Projesi" ile Boyner Holding'in bilgi kaynakları ABH tarafından yedeklenerek güvence altına alınıyor.

Son dönemde başta İstanbul'da olmak üzere yaşanan sel felaketlerinden sonra şirketlerin bilgilerini güvence altına alma gerekliliği daha da gündeme geldi. Anadolu Grubu'na ait Anadolu Bilişim Hizmetleri uzun yıllara dayanan deneyimlerini; müşterilerine olağanüstü durumlara karşı çözümler sunarak devam ettiriyor. Bu kapsamda en son gerçekleştirilen Boyner Holding'in "Olağanüstü Durum Projesi" ile tüm bilgi sistemleri Ankara Kazan'da bulunan ABH Olağanüstü Durum Merkezi'ne yedekleniyor ve düzenli aralıklarla güncellenmesi gerçekleşiyor. ABH'nin bu hizmeti; deprem, yangın, sel, terör saldırısı vb. olağanüstü durumlara karşı bir sigorta görevi görüyor.

ABH Olağanüstü Durum Merkezi Hakkında

Müşterilerin olağanüstü bir durumda çalışmalarına devam edebilmeleri için Ankara'da kurulu bir ODM bulunmakta. Burada kuruluşların kritik uygulamaları ve verileri anlık olarak depolanıyor ve herhangi bir olağanüstü durumda sistem kullanılarak uygulamalara erişim kolayca gerçekleşiyor.

ODM tasarımı gereği enerji altyapısı ile kesintisiz hizmet verirken aynı zamanda soğutma, yangın söndürme, ortam denetleme, fiziksel güvenlik (parmak izi kontrolü, kamera gibi) hizmeti sunuyor.

ABH, proje kapsamında Boyner Holding'e;

Boyner Holding bünyesinde bulunan Altınyıldız, Boyner ve Beymen Mağazaları'nın, Holding Yönetimi ile BBA'nın tüm bilgi güvenliği proje kapsamında sağlanıyor.

Projenin genel sürecinde ise:

Kritik sistemlerde oluşan verilerinin yedek sistemlere güncellenmesi için gerekli sistem ve iletişim altyapısının sağlanması ve 7/24 işletilmesi,

Herhangi bir felaket durumunda, ve müşteri tarafından talep edildiği hallerde Olağanüstü Durum Merkezinin MÜŞTERİ kullanımı için hazır durumda bulundurulması,

ODM uygulama sunucu alt yapısının kurulması ve işletilmesi,

Tüm sunucuların 24 saat açık ve aktif olması sağlanıyor.

Alt hizmetler olarak;

- Test hizmetleri,

- İletişim ağı hizmetleri,

- Kurulum hizmetleri,

- Yönetim ve izleme hizmetleri,

- Replikasyon hizmetleri,

- Servis masası hizmetleri,

- Operatör hizmeti ABH tarafından veriliyor.

Bu proje sayesinde ODM'de izlenen Boyner Holding'le ilgili en ufak değişiklikler bile anlık olarak ABH uzmanlarına iletiliyor ve bu sayede sürekli takip ediliyor.

 

* Bu bir advertorial içeriktir.