25 OCAK 2012 / 15:47

Avea ve Microsoft Türkiye, EmlakOfis ve CRMOfis’i cebe taşıyor

Avea ve Microsoft işbirliği sonucunda ortaya çıkan CRM çözümleri ile KOBİ'lere uygun çözümler sunulması hedefleniyor.

AveaBiz çatısı altında yer alan katma değerli ürün ve hizmetler, verimlilik sağlayan çözümlerle KOBİ’lerin bilişim teknolojilerinden daha fazla yararlanmalarını sağladıklarını vurgulayan Avea Kurumsal İş Birimi Kıdemli Direktörü Tunç Taşman, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada “Hosted (Barındırma) CRM Projesi’ni KOBİ’lerimize maliyet avantajları sağlarken, aynı zamanda iletişim giderlerini azaltma ve mobil iş gücü verimliliklerini artırma imkanı da verecek. Bugün sizlerle paylaşacağımız üzere, Hosted CRM Projesi kapsamında ilk olarak ve CRMOfis ve EmlakOfis’i kullanıma açıyoruz” dedi.

Taşman, EmlakOfis’in emlakçıların ihtiyaçlarına özel olarak, portföylerini en etkin şekilde yönetmelerine imkan verecek özellikler düşünülerek hazırlandığını kaydederek şunları söyledi; “Bu sistemle, bir emlakçı yeni bir evin resimlerini ve tüm özelliklerini mobil cihazından sisteme yükledikten sonra, aynı sisteme kayıtlı ev arayan müşterilerin beklentileri ile karşılaştırabilecek. Bu da onun iş hacmini artıracağı gibi, portföyünü doğru yönetmesini sağlayarak kazancını yükseltecek. Müşterinin aradığı özelliklerde bir ev sisteme düştüğünde eşleşen gruba SMS ve email yolu ile bilgilendirme mesajı da yollanabiliyor. Emlak satılır ya da kiralanırsa sistem es zamanlı ve otomatik portföyü güncelleyebiliyor” dedi.

İşletmelere değer yaratmak için her şey “0” ilk yatırım maliyeti üzerine kurulu…



Hizmeti dışarıdan almak isteyen emlakçılar yıllık 600 lira + KDV öderken AveaBiz müşterilerinin bu hizmeti ücretsiz kullanabileceklerini ifade eden Taşman, “Üstelik müşterilerimiz, bu hizmeti alırken, web sitesi bilgileri yapılacak entegrasyonla eş zamanlı güncellenebilecek” dedi.

Taşman, AveaBiz platformundaki diğer bir uygulama olan ve müşteri memnuniyetine farklı bir yaklaşım getirmeyi hedefleyen CRMOfis uygulamasının ise, her ölçekteki şirketin müşteri ilişkileri yönetimi için planlandığına değindi. Taşman; “Hayata geçirdiğimiz bu yeni projemiz ile başta KOBİ’lerimiz olmak üzere ticaret yapan Avealı tüm işletmeler, profesyonel ofis deneyimini mobil olarak yaşayabilecekler. Üstelik bunu hiçbir ek yatırıma girmeden, sıfır yatırım maliyetle edinecekler” dedi.

CRM uygulamalarının şirketlerin mevcut verimliliklerini yüzde 100’ün üzerinde artırabildiğini ve AveaBiz müşterilerinin Mayıs ayına kadar AveaBiz CRM servisini ücretsiz olarak kullanabileceklerinin altını çizen Tunç Taşman, “Dışarıdan yaklaşık 20 bin dolara edinilebilecek bir teknolojiye, Avea müşterileri hiçbir ilk yatırım bedeli ödemeden kullanma fırsatına sahip olacaklar. AveaBiz ile bu hizmetlerden “Faturanla Kazan” kampanyası kapsamında ücretsiz faydalanabilecekler. EmlakOfis ve CRMOfis uygulamaları ile ofisinizi cebe taşıyoruz” dedi.

Avea ile işbirliği yapmaktan memnuniyet duyduğunu ifade eden Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Çağan, “Microsoft Türkiye olarak KOBi’lerimizi güçlendiren her projede var olmaya devam edeceğiz. Türkiye’nin en büyük ekonomilerden biri olabilmesi için KOBİ’lerimizin dünyaya açılması ve rekabet edebilir olması önemli. Rekabet gücü elde etmek için de teknoloji yatırımları artık bir lüks değil ihtiyaç haline geldi. KOBİ’lerimize, bilişim yatırımları konusunda farkındalık oluşturan birçok proje ve programımızın yanı sıra yaptığımız işbirlikleri ile de ülkemiz ekonomimizin lokomotifleri olarak destek vermeye devam ediyoruz. Ancak KOBİ’lerimiz ile büyüyebilir ve rekabet edebiliriz” dedi.