Araştırma 17 KASIM 2015 / 13:12

Hepsiburada.com üç farklı araştırmada birincilik elde etti

Hepsiburada.com, üç farklı araştırmada internet reklamları en başarılı bulunan, en düzenli online alışveriş yapılan ve en cool online alışveriş sitesi seçildi.

Hepsiburada.com, Digital Age dergisinin pazarlama ajansı ve araştırma şirketi FikriMühim ile birlikte hazırladığı, internet kullanıcılarının internet reklamları konusundaki görüşlerini içeren araştırmada, internet reklamları en başarılı bulunan e-ticaret sitesi oldu. Çok beğenilen “Her Şey Ayağına Gelsin” reklamlarının yanı sıra önemli günler ve dönemler için kurgulanan internet reklamları, hepsiburada.com’u birinci sıraya taşıdı.

 

Aynı dönemde sonuçları yayınlanan bir başka araştırma da hepsiburada.com’un müşteri memnuniyetine yönelik yaptığı çalışmaların olumlu sonuçlarını gözler önüne serdi. Hepsiburada.com, Digital Age Dergisi’nde yayınlanan ve FikriMühim’in, WebLoyalty firması için yaptığı “nakit geri ödeme sistemleri” araştırmasında yüzde 40’lık oranla internet kullanıcılarının en düzenli online alışveriş yaptıkları e-ticaret platformu oldu. 

 

Marketing Türkiye Dergisi’nin araştırma şirketi Roamler Türkiye’ye yaptırdığı “en cool markalar” çalışmasının sonuçları yayınlandı. Hepsiburada.com, 18-24 yaş aralığındaki 900 gencin katıldığı bu araştırmada, gençler tarafından “en cool online alışveriş sitesi” seçildi. Hepsiburada.com, araştırmaya katılan internet kullanıcıların yüzde 28.1’lik kesimi tarafından birinci olarak değerlendirildi. Kullanıcıların en cool marka seçimlerinde çığır açma ve yeniliği temsil etme özelliklerinin belirleyici olduğu belirtildi.

ETİKETLER : Hepsiburada.com