Araştırma 29 OCAK 2016 / 15:31

'Türk Telekom' güç birliği sosyal medyaya nasıl yansıdı?

Kısa süre önce duyurulan, Türk Telekom, Avea ve TTNET’in güçlerini birleştirerek, “Türk Telekom” marka kimliğinde bütünleşmesi, sosyal medyaya nasıl yansıdı?

Kısa süre önce Türkiye’nin ilk ve en büyük entegre telekomünikasyon grubu olan Türk Telekom; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını “Türk Telekom” markası altında birleştiği duyurmuştu. Aynı zamanda bu birleşme, sosyal medyanın da gündemindeydi.





Son 3 günde konuyla ilgili 50 binden fazla sosyal medya iletisi paylaşılırken, birleşmeyle ilgili görüş bildiren iletilerin yüzde 21’i olumlu, yüzde 18’i olumsuz ve yüzde 61’i nötr oldu. Paylaşılan iletilere göre yeni logo, yüzde 31 oranında beğenilirken, yüzde 19 oranında eleştirildi. İletilerin yüzde 50’si ise yeni logoya nötr yaklaştı.