Araştırma 29 OCAK 2016 / 15:31

'Türk Telekom' güç birliği sosyal medyaya nasıl yansıdı?

Kısa süre önce duyurulan, Türk Telekom, Avea ve TTNET’in güçlerini birleştirerek, “Türk Telekom” marka kimliğinde bütünleşmesi, sosyal medyaya nasıl yansıdı?

Kısa süre önce Türkiye’nin ilk ve en büyük entegre telekomünikasyon grubu olan Türk Telekom; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını “Türk Telekom” markası altında birleştiği duyurmuştu. Aynı zamanda bu birleşme, sosyal medyanın da gündemindeydi.





Son 3 günde konuyla ilgili 50 binden fazla sosyal medya iletisi paylaşılırken, birleşmeyle ilgili görüş bildiren iletilerin yüzde 21’i olumlu, yüzde 18’i olumsuz ve yüzde 61’i nötr oldu. Paylaşılan iletilere göre yeni logo, yüzde 31 oranında beğenilirken, yüzde 19 oranında eleştirildi. İletilerin yüzde 50’si ise yeni logoya nötr yaklaştı.
 
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun