Akıllı Telefonlar 09 KASIM 2015 / 11:49

Instagram interaktif reklamlara odaklandı

Akıllı telefon dünyasında yaşanan hızlı teknolojik gelişmeler özellikle uygulama üreticileri ve reklam verenlere ilham kaynağı yaratmaya devam ediyor.

Akıllı telefonlar iş dünyasını ve iş yapış modellerini değiştirmeyi sürdürüyor. Son olarak Apple’ın yeni telefonlarında yer alan 3D Touch özelliği Instagram’a ilham verdi. 3D Touch özelliği üzerinden interaktif reklamlar geliştirmek isteyen platform, geliştireceği uygulamaya Apple Pay’den bir takım özellikler katmayı düşünüyor. Yeni özellik ile birlikte kullanıcılar, interaktif reklamlar ile 3D Touch özelliği ile temasa geçip, Apple Pay ile reklamlarda gösterilen ürünleri çok daha rahat bir şekilde satın alabilecekler. 

Geçtiğimiz Haziran ayında platforma eklenen “satın al” düğmesi ile hem e-ticaret alanına geçiş yapan hem de reklam verenlerin ilgisini üzerine çekmeyi başaran fotoğraf ve video paylaşım platformu Instagram, yeni hamlesiyle birlikte Apple kullanıcılarının çok daha rahat ve hızlı bir şekilde alışveriş yapabilmelerine olanak tanıyacak.

3D Touch özelliği, kullanıcıların ekrana uzun süre dokunmasıyla çalışmaya başlıyor. Kullanıcılar Instagram’da yeni dönemde yer alması beklenen interaktif reklamlara dokunarak alışverişlerini sorunsuz bir şekilde halledebiliyorlar. Kullanıcılar alışverişlerini yine aynı ekran üzerinden yönlendirildikleri Apple Pay üzerinden tamamlayabiliyorlar. 

Hali hazırda Instagram tarafından test edilen uygulamanın kısa bir süre sonra kullanıma açılması bekleniyor.