_manset 19 ŞUBAT 2013 / 09:39

İnteraktif Pazarlama Yüksek Lisans Programı e-ticareti A'dan Z'ye öğretecek

İstanbul Bilgi Üniversitesi, Next Academy Interactive Business School işbirliği ile bu alanda yetkin iş insanları yetiştirmek üzere benzeri olmayan bir yüksek lisans programını hayata geçiriyor. 



Çin ve Hindistan’dan sonra e-ticaretin en çok geliştiği üçüncü ülke olan Türkiye,  BKM’nin verilerine göre sanal pos ile yapılan ödeme işlemleri temel alınarak e-ticaret finansal hacimde 2012 yılında 2011′e göre yüzde 35.3 büyüme kaydetti. E-ticaret gün geçtikçe hayatımızın her alanında yer edinmeye başladı. Yemek siparişimizi, ev eşyamızı, kıyafetlerimizi hatta market alışverişimizi dahi e-ticaret üzerinden yapıyoruz.

İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Next Academy Interactive Business School işbirliğiyle hayata geçirilen İnteraktif Pazarlama Yüksek Lisans Programı; pazarlama, iletişim ve satışta sürekli yeniyi arayan, değişenin ve dönüşenin peşinde bir program sunuyor. Program, e-ticaret alanında nitelikli kişiler yetiştirmeyi amaçlıyor.

Bu yüksek lisans programında, farklı sektörlerden konularının liderleri ve Türkiye’nin bu alanda geleceğini inşa eden isimler ders verecek. Dijital hayatı yeniden tanımlayan küresel şirketlerin temsilcileri konuşmacı olarak ve destek programları çerçevesinde Next Academy’de yer alacaklar.

Şubat 2013’de başlayacak olan programın eğitmen kadrosu Yrd. Doç. Dr. Metehan Sekban, Levent Erden, Uğur Şeker, M. Serdar Kuzuloğlu, Yüce Zerey, Tolga Kabataş, Bora Akman, Yankı Yalçın, Kurt Onur, Emre Başkaya, Recep Fidan, Alkan Eraltan, Emre Uğurlu, İbrahim Üğdül, Erdem Tolon gibi alanında uzman isimlerden oluşuyor.