Etkinlik Takvimi

26 Ekim 2011 @ 16:48

D-Smart CEO’su Ali Güven oldu

Doğan Telekom, Smile, Çağrı Merkezi, Her Eve Lazım ve D-Smart yayın platformunu bünyesinde bulunduran D-Smart Şirketler Grubu’nun CEO’luk görevine Ali Güven getirildi.

Bünyesinde D-Smart başta olmak üzere, Doğan Telekom, Smile, Her Eve Lazım ve Çağrı Merkezi gibi birim ve hizmetleri barındıran D-Smart Şirketler Grubu’nun yönetiminde yeni dönem başladı. D-Smart Şirketler Grubu CEO’luk görevine, 1 Ekim 2011 tarihi itibarıyla Ali Güven atandı.

Ali Güven, halen BİYESAM (Bilişim ve Yazılım Eser Sahipleri Meslek Birliği) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini de sürdürüyor.

Ali Güven kimdir?

Ankara’da 1963 yılında doğan Ali Güven, ilk, orta ve lise öğrenimini TED Ankara Koleji’nde tamamladı. 1986 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nden Bilgisayar Mühendisi olarak mezun oldu ve ardından, Suudi Arabistan’a giderek Enka-Kutlutaş Medine Projesi’nde 2 yıl görev yaptı. 1988 yılında ülkeye dönen Ali Güven, IBM Türk kadrosuna katıldı ve 2005 yılına kadar görev yaptı.

Bu süre içinde çeşitli yönetim sorumlulukları üstlenen Güven, iki yıl süreyle Paris EHQ’da EMEA Operasyon Direktörlüğü ve 6 yıl süreyle IBM Türk’de Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde bulundu. Ardından Logo Yazılım bünyesine katılan Ali Güven 2006-2011 yılları arasında CEO ve Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yaptı. Aynı zamanda BİYESAM (Bilişim ve Yazılım Eser Sahipleri Meslek Birliği) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini sürdüren Güven evli ve bir çocuk babasıdır.

12 Yorum

  1. Yasemin yener

    LÜTFEN DİKKAT Ali bey 2 aydır internetim nakil yapılamadı buna ragmen faturalar hic gecikmeden geliyor kullanmadigım hizmetin faturasını odemek zorunda kaliyorum musteri hizmetleri sifir kimsenin bisey bilmiyor her aradigimda farklı biseyler soyleniyor lutfen biraz insaf sizden yardim istiyorum

  2. mustafaAA

    ya siz onca şey yazmışsınız 03.12.2013 tarihi ile YİNE AYNILAR SOYGUNCULAR ANCAK AZ KALDI AVUKATLAR ARCILIĞIYLA O D SMARTI KAPATIRACAĞIM BİR ÜYELİĞİMİ İPTAL ETMEDİLER

  3. mustafa

    ya siz onca şey yazmışsınız 03.12.2013 tarihi ile YİNE AYNILAR SOYGUNCULAR ANCAK AZ KALDI AVUKATLAR ARCILIĞIYLA O D SMARTI KAPATIRACAĞIM BİR ÜYELİĞİMİ İPTAL ETMEDİLER

  4. HAKKI

    SİZDE VE MÜŞTERİ HİZLERİNİZDEN HİÇ MENMUN DEĞİLİM İŞİNİNİZİ VATANDAŞI ÇİDİYE ALMIYORSUNUZ.26.08.2013 ABONELİK İPTALİİÇİN DİLEKÇE GÖN 11.11.2013 .İNSANA EZİYET EDİYORSUNUZ.HALEN YOK HALBÜKÜ TEYİK EBİLEETMİŞLERDİ BAYAN RESMİ KANALLARLAMİ KULANALIM . MEDYAYA GÜVENMEYİ İSTERDİK GELDE YÜVEN HADİ BAKALIM.

  5. Anonim

    Bu nasil bir anlayistir musteri hizmetleri tam bir rexalet bence cio sececeklri yerde teknik eleman alsinlar ve paraya kiyip musteri temsilcisi slsinlar 1 ISLRM ICIN 3 SAAT BEKLETILIRMI INDAN VE HALA ISLEMMIM YAPILSDI

  6. izzet kutlu

    Vallaha hizmetlernizden hic memnun değilim çünkü 4sene size hizmet verdim ama müşteri hizmetler bizdeki elemanlar hic bir konuya hakim değiller bunlari eğitime tabi tutunuz

  7. YUSUF KARAKAŞ

    DSMART İNTERNET ARIZALANDI.15 GÜNDE ANCAK GELDİ. MÜŞTERİ HİZMETLERİ SIFIR.
    SIKILDIKLARI ANDA MÜŞTERİNİN İRTİBAT NUMARASINI KARA LİSTEYE ALIYORLAR DAHADA AÇMIYORLAR.4 AY SONRA ÜYELİĞİM DOLUYOR. DAHADA DEVAM ETMİYECEĞİM.
    BU MANTIKLA BUNLAR NEKADAR YAŞARLAR BİLMİYORUM.

  8. ender kaya

    Kullanmakta olduğum D smart platformuna bugün kesınlıkle evımde ınternetım yok Tv kullanamıyorum ev de bızı bolece madur durumda bırakıldı dsmart a hakkında tuketıcı hakllarına basvurcam haksız kazanc elde edıyorsunuz hızmet yok ama fatura edememızı beklıyorsun lanet etdım

  9. isim soyisim *

    Sorunumuz cözzulmes se sosyal medyada tweetdır da facebook da her yerde yayınlıycam

  10. ender kaya

    Sayın yetkılı bız bı dsmart kullanıcısıyız ama hıc memnun dıyılız hızzzzmet sıfır kesınlıkle yayıncı kurulus olarak buna mudale etmelısınız suan evımde net yok gıdıp gelıyor tv kanallarınada ızleyemıyoruz sorunumuzzzzzzzun cozulmesını talep edıyoruzzzz

  11. AHMET YILMAZER

    ((((Kullanmakta olduğum D smart platformuna bugün itibari ile benim adıma kardeşim üyelikte bulunulmuş. Fakat aynı evde 2 adet D-smart cihazı olduğu için diğer cihaz içinde müşteri hizmetleri tarafından yeğenim üyelik işlemi başlatmış. Aynı evde 2 adet cihaz ve 2 adet üyelik paketi olduğu için bugün itibari ile başlatılmış olan D-smart paketimin iptalini istiyorum ve kullanmakta olunan cihaz benim üzerime fakat benim adıma kardeşim nasıl oluyor da üyelik işlemi yapıyor. Benim adıma yapılan üyelik benim bilgim olmadan yapılmış. Üyeliğimin iptalini en kısa süre içerisinde gerçekleştirilmesinden memnuniyet duyacağım)))).D’smart müşteri anlayış ve memnuniyeti olarak çok kötü durumda..

    • AHMET YILMAZER

      YUKARIDAKİ YAZMIŞ OLDUĞUM YAZI ŞİKAYET VAR.COM A YAZMIŞ OLDUĞUM YAZI…FAKAT İLGİ ALAKA SIFIR…TŞKLER

İlgili Haberler

Turkcell’de organizasyon değişikliği

Turkcell’in organizasyon yapısında büyük yenilikler oldu. Turkcell’de  Grup Strateji Ve Stratejik Planlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı kurulacak. Turkcell KAP ‘a “Stratejik...

Türksat’ın yeni Genel Müdürü Ensar Gül oldu

Türksat A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Üyeleri ve Genel Müdürü değişti. 21 Nisan 2014 Pazartesi günü yapılan devir – teslim töreninde Türksat’ın yeni Genel Müdürü Prof. Dr. Ensar Gül , makamı...

Vodafone’da bireysel pazarlama faaliyetleri Buruk’ta

Vodafone Türkiye Bireysel İş Birimi İcra Kurulu Başkan Yardımcılığı görevine Ender Buruk getirildi. 14 Nisan’da göreve başlayan Buruk, Vodafone Türkiye’nin tüm bireysel pazarlama faaliyetlerinin yönetimini...

İngiltere’ye Türk reçetesi

Vodafone Türkiye, dünyaya yönetici ihraç etmeye devam ediyor. 2009 yılından bu yana Vodafone Türkiye’de görev yapan Cem Öztoprak, Vodafone Grubu’nun temellerinin atıldığı ülke olan İngiltere’ye Teknolojiden...

Ankara’da yeni atama

Alpaslan Yalçın Cardtek Ankara Genel Müdürü oldu. Kamu kurum ve kuruluşlarına, merkezi Ankara’da olan ve ülke genelinde hizmet veren büyük kuruluşlara, Ankara’da hizmet veren Belediye Başkanlıkları’na...